НИКОГА НЕ СМЕ ПРЕКАЛЕНО ЗАЕТИ,
ЗА ДА СЕ ВПУСКАМЕ В
предизвикателства
#BTL #Production
Границите на BTL маркетинга

BTL  маркетингът би могъл да бъде интерпретиран като последващо логично ниво при градене или поддръжка на желан продуктов имидж или услуга, която искате да популяризирате.  Преимуществото на тази методология е, че общуването с клиента е директно и се осъществява достигане до конкретно таргетирана група от търсени потребители. Ние, от Алтърнатив Адвъртайзинг, възприемаме като талант способността да мислиш различно, да нямаш страх  да предоставиш на клиента алтернативна, дори безразсъдна идея за дадена кампания. 

#BTL #Events
Важната роля на облеклата за визията на бранда ви

Дрехите в BTL сектора са неотменна част от визията на всяка промоция и събитие. Освен естетически завършек на цялостната картина, облеклата биха могли да се използват като изключително мощен инструмент за въздействие на психологическо ниво. Разработихме каталог с BTL облекла специално за вас. В него комбинирахме атрактивни облекла с функционални аксесоари, които позволяват разнообразие от цветове и съчетания. Решихме да заложим на стил и удобство, които да се превърнат в силен инструмент вашият бранд да бъде забелязан.

#Rent #Production
4-те основни типа потребители
Основните типове клиенти са четири и всички сме ги срещали:
- Хейтърът, който мърмори и се противопоставя на всичко. За да свалите гарда му, подходете с въпроса – „КАКВО?“.
- Емоционалният клиент, който е усмихнат и свеж. Въпросът „КОЙ?“ е ключов.
- Изследователят, който иска да знае и най-малката подробност. Въпросът „ЗАЩО?“ е ключов за тези клиенти.
​- Съветникът, който е като движеща се енциклопедия. Въпросът „КАК?“ е ключов за този тип потребители.
#BTL #Production
Професия промоутър или хостеса - важни съвети

Търсиш си забавна, интересна и динамична работа като промоутър или хостеса? Имай предвид, че да тази професия изисква много повече от просто да отидеш в магазина или на някое вечерно парти. Тази професия е наистина призвание, затова не е всеки. Предлагаме ти няколко ценни насоки, които сме разбрали от практиката. Надяваме да ти бъдат много полезни.

#Events #Production #Decoration
Защо декорацията е важна за едно събитие

Декорацията - добавена стойност или излишен бюджет е в едно събитие? Да изберем или не, да имаме декорация? Чрез създаване на концепцията за декорация на едно събитие могат да се изградят изцяло нови пространства, които да допринесат за усещането на гостите и да завършат идентичността и уникалността на събитието. 

#Events #Production #Decoration
ПР, маркетинг и реклама - три в едно
Маркетингът, рекламата и връзките с обществеността  - PR, са основните стълбове в съвременните рекламни кампании.Трите инструмента не само се допълват в хода на работата, но всеки от тях трябва да носи допълнителна стойност за реализацията на проекта.