Събитията сега и в бъдеще?!
Първа част

По-фатален петък тринадесети за Събитийния мениджмънт в България едва ли някого е имало от датата 13-ти март 2020 година. Смело можем да кажем, че „Събития“ се превърна в строго забранена дума след въвеждането на извънредния режим заради пандемията на COVID-19. Тази тенденция не се наблюдава само в нашата страна, а и в много други държави в глобален мащаб, както ни е известно. Загубите за бранша само за двата месеца социална изолация възлизат на над 100 милиона лева, а бъдещето все още не е ясно. Светът ни се промени и нищо няма да е вече същото, ако гледаме реалността право в очите. Остава ни само едно… да се адаптираме!  

Струва си да се отбележи, че има различни гледни точки за въздействието на вируса и колко сериозен е той. Експертите също се различават в своите виждания. Това, което можете да направите, е да бъдете максимално информирани какво означава епидемията за вас и вашите събития и какво въздействие ще има той в бъдеще. Но СЪБИТИЯТА все пак имат социален характер, чрез тях се интегрират хората и затова те НЯМА ДА УМРАТ, дори и да са изпаднали във временна кома.


  #BTL #Events 07.04.2020

Събитията сега и в бъдеще

Годината се очертава буквално нулева за провеждане на физически събития. Още в началото на март и преди обявяване на извънредното положение, почти 100% от ивентите до средата на годината, бяха отложени за неопределен период или за следващата година. По данни на международната асоциация за изложбена индустрия в резултат на глобалната пандемия през тази година няма да бъдат сключени договори за провеждане на събития в размер на 134 млрд. евро в света. 

Без аналог в историята е и отлагането на Олимпийските игри в Токио, за които оповестиха данни, че Япония е вложила 12 милиарда долара. Европейското първенство по футбол също е отложено за следващата година, а третата голяма „събитийна жертва“ на коронавируса е третият за годината турнир от Големия шлем - „Уимбълдън“. Отмяната му е без прецедент в историята след края на Втората световна война, но пък за него има информация, че е застрахован срещу пандемия и поради тази причина финансовите загуби няма да бъдат толкова големи.

 

Но СЪБИТИЯТА все пак имат социален характер, чрез тях се интегрират хората
и затова те НЯМА ДА УМРАТ, дори и да са изпаднали във временна кома.

 

 
 
post2 img

Въпреки забраната за провеждане на физически събития на територията на България от всякакво естество, а почти и навсякъде на глобално ниво, съвременните технологии дават свежа глътка въздух и вяра, че този бранш не е останал в миналото. Напротив, пред тази индустрия се открива ново и светло бъдеще.

Онлайн събития и срещи се осъществяват успешно години наред, но вече заемат централно място в събитийния мениджмънт. Това дава възможност на хората от целия свят да участват в ивенти, без да е необходимо да напускат комфорта на дома или офиса си. Всичко, от което се нуждаят, е Интернет връзка и линк към събитие. Спестеното време в пътуване към локацията на дадено мероприятие, от друга страна, дава реален шанс да прекараме повече време с близките си. Пандемичната ситуация има и своите позитивни страни, ако решим да ги видим. 

Ние имаме опция да предаваме събитието си, в което да потопим напълно участниците, като ги включим в съвместно взаимодействие. Всичко е възможно с малко алтернативно мислене и технология. Ако не знаете как, а искате да разберете или да се доверите на експерти, ще се радваме да се обърнете към нас.

Очаквайте продължение на статията с информация за иновациите в събитията и дигиталния маркетинг.

Повече информация на тема “Събитията сега и в бъдеще”, можете да чуете на 11-ти април: https://bit.ly/2x04FNa

от същия#
#BTL #Events #Production
Границите на BTL маркетинга

BTL  маркетингът би могъл да бъде интерпретиран като последващо логично ниво при градене или поддръжка на желан продуктов имидж или услуга, която искате да популяризирате.  Преимуществото на тази методология е, че общуването с клиента е директно и се осъществява достигане до конкретно таргетирана група от търсени потребители. Ние, от Алтърнатив Адвъртайзинг, възприемаме като талант способността да мислиш различно, да нямаш страх  да предоставиш на клиента алтернативна, дори безразсъдна идея за дадена кампания. 

#BTL #Events
Важната роля на облеклата за визията на бранда ви

Дрехите в BTL сектора са неотменна част от визията на всяка промоция и събитие. Освен естетически завършек на цялостната картина, облеклата биха могли да се използват като изключително мощен инструмент за въздействие на психологическо ниво. Разработихме каталог с BTL облекла специално за вас. В него комбинирахме атрактивни облекла с функционални аксесоари, които позволяват разнообразие от цветове и съчетания. Решихме да заложим на стил и удобство, които да се превърнат в силен инструмент вашият бранд да бъде забелязан.

#BTL #Production
Професия промоутър или хостеса - важни съвети

Търсиш си забавна, интересна и динамична работа като промоутър или хостеса? Имай предвид, че да тази професия изисква много повече от просто да отидеш в магазина или на някое вечерно парти. Тази професия е наистина призвание, затова не е всеки. Предлагаме ти няколко ценни насоки, които сме разбрали от практиката. Надяваме да ти бъдат много полезни.

#Events #Production #Decoration
Защо декорацията е важна за едно събитие

Декорацията - добавена стойност или излишен бюджет е в едно събитие? Да изберем или не, да имаме декорация? Чрез създаване на концепцията за декорация на едно събитие могат да се изградят изцяло нови пространства, които да допринесат за усещането на гостите и да завършат идентичността и уникалността на събитието. 

#Events #Production #Decoration
ПР, маркетинг и реклама - три в едно
Маркетингът, рекламата и връзките с обществеността  - PR, са основните стълбове в съвременните рекламни кампании.Трите инструмента не само се допълват в хода на работата, но всеки от тях трябва да носи допълнителна стойност за реализацията на проекта.
#BTL #Events
Бъдещето на туризма е в преживяванията

Бъдещето на туризма е в преживяванията и провокирания интерес и случването на иновативните исторически игри го показват. През изминалия летен туристически сезон бяха проведени за пръв път иновативни исторически игри, които накараха участниците да се върнат от наши дни до 10 хиляди години назад във времето като минаваха през различни мисловни, логически и физически загадки на площ от 130 декара, на която са разположени различни исторически епохи.

 

 

#BTL #Events
Алтернативен Великден у дома

Великден е един от най-важните и светли празници. И въпреки лошите новини, които слушаме всеки ден за коронавируса, решихме да обърнем внимание на позитивните неща в нашето ежедневие. Ще ви споделим няколко идеи за създаване на интериор с вашето семейство, с приготвянето на който ще се насладите на едно забавно преживяване и ще ви покажем как с част от нещата, които имате на една ръка разстояние от себе си, можете да преобразите пространството.

#BTL #Events
Събитията сега и в бъдеще?!
Първа част

По-фатален петък тринадесети за Събитийния мениджмънт в България едва ли някого е имало от датата 13-ти март 2020 година. Смело можем да кажем, че „Събития“ се превърна в строго забранена дума след въвеждането на извънредния режим заради пандемията на COVID-19. Тази тенденция не се наблюдава само в нашата страна, а и в много други държави в глобален мащаб, както ни е известно. 

 

 

#BTL #Events
Събитията сега и в бъдеще?!
Втора част

Дори след отминаване на този пандемичен етап, събитията няма да бъдат това, което бяха. Това ще доведе до сериозни промени в нашето ежедневие - ще организираме служебни срещи и лични събития все повече в онлайн пространството. 

#BTL #Events
VR и AR решенията са тук

Звучи като научно-фантастична история? Може би една мечта? Всъщност това вече се случва. Къде? Във виртуалната реалност и добавената такава. VR като технология заблуждава човешкия мозък да възприема цифровото съдържание като истинско. Точно там се появява думата „потапяне“. Колкото по-реалистично е изживяването, толкова по-потапящо е.

#BTL #Events
Кои са основните VR устойства
Виртуалната реалност (VR) е общ термин за съдържание, което може да се възпроизвежда от цифрови устройства, като HMD (дисплеи, поставени на главата) или смартфони (мобилен VR). Това може да бъде линеен филм, записан с помощта на 360-градусова камера, или интерактивна 3D симулация, като тези, използвани за игри, които позволяват на потребителя да се потопи напълно в това, което се случва.
 
#BTL #Events
Увеличаване на продажбите с помощта на VR и AR

Първо, какво е продажба на решения? Това е процесът, при който предлагате решения, а не продукти/услуги. Намирате точната нужда на клиента и му показвате как определен продукт или услуга може да я задоволи. Какъв по-добър начин да помогнете на потребителите да разберат решението и колко то ще улесни живота им - отколкото чрез „изживяването му“ от първа ръка?  Благодарение на VR и AR, това вече е възможно.