Събитията сега и в бъдеще?!
Втора част

Дори след отминаване на този пандемичен етап, събитията няма да бъдат това, което бяха. Това ще доведе до сериозни промени в нашето ежедневие - ще организираме служебни срещи и лични събития все повече в онлайн пространството. Преди по-малко от месец си мислехме, че дигитализацията е неизбежна, но далечна, а сега вече дори децата ни учат през различни платформи и родителите ни знаят все повече дигитални трикове. Страхът от пътуване и струпване на огромно количество хора няма времетраене, което да можем да определим. Сигурно обаче е, че веднъж настанил се за няколко месеца в нас, няма да изчезне за минути и ще усещаме влиянието му година или две. 

По отношение на събитията нашето мнение в Алтърнатив е, че иновациите, които се забелязват, предстои да се обвържат все повече с виртуална реалност. Много скоро ще създаваме съдържание в такива платформи, в които ще бъдем все едно на Марс, а всъщност ще сме в хола си на бизнес среща.  Ще присъстваме виртуално на концерт през телефона си, докато лежим на плажа, а в същото време ще имаме усещането, че сме до артистите на сцената. Звучи забавно, нали?! 

 

  #BTL #Events 07.04.2020

Това, което виждаме сега, е само началото. С напредването на промените, технологиите, които оптимизират процеса по извършване на дейности без разход на толкова много физически действия и зараждането на нови технологии, ще се настанят в домовете и ежедневието ни. Всичко това ще доведе до повече свободно време, което ще имаме желание да прекарваме с близките си в резултат от шока, който сме изживели от световната ситуация, която ни е накарала да виждаме стойността на нематериалните неща. Сегашните технологии AR и VR ще претърпят развитие, а възможността да взаимодействаме с виртуални светове, ще стане търсена и предпочитана. И наистина, кой не би предпочел да работи сред природата, отколкото в ограничено офис пространство? Е, ще има спад в наемането на офиси, но пък всеки един от нас ще бъде по-дълго с близките си, защото ще се наслаждава на спестените часове от физическо придвижване. Моментите, прекарани сред природата или на село, бяха предпочитани по време на почивката ни, а скоро ще са търсени и необходими, за да оцеляваме в един нов променен свят.

Вече споменахме виртуалната реалност като тук имаме предвид не онлайн пространството, а технологията, която пренася посетителя на места, които всъщност може дори да не съществуват. Ангажираността в тази друга реалност е до 8 пъти по-висока поради факта, че всичко се показва в 360-градусова среда и създава незабравими преживявания за участниците. Чрез допълнителни интеракции аудиторията има възможност да взаимодейства с продукта или услугата, която предлагате в пъти по-добре. И тук е нещо, с което можем да се похвалим, че имаме опит и ще ви бъдем с удоволствие полезни. Само ни попитайте! 

 
Много скоро ще създаваме съдържание в такива платформи, в които ще бъдем все едно на Марс,
а всъщност ще сме в хола си на бизнес среща.  
post2 img

Дигитален ПР и неговите приложения

Освен събитийният мениджмънт и друг аспект от маркетинговите инструменти търпи колосални промени в следствие на дигитализацията и кризата. Дигиталният ПР навлиза все по-бързо, защото вместо да се насочва само към печатни издания, се фокусира върху онлайн публикации и повишаване на информираността за марката. Това включва публикуване на статии и прессъобщения, работа с блогъри, влогъри, инфлуенсъри, тик ток маниаци, LinkedIn специалисти, влияещи върху характеристиките на продуктите и отзиви. Все по-голям ефект ще има партньорски маркетинг, поддържане на онлайн контакти с журналисти, използване на социални медии и изграждане на доверие към марката чрез онлайн рецензии.

Дигиталният ПР се превръща в комуникационна връзка между събитията от ново поколение и потребителите. Информацията ще достига до повече хора, защото каналите за общуване ще са предимно онлайн.  Дигиталните предаванията ще са много ефективни, но истинският game-changer ще са потребителите, които чрез социалните мрежи ще дават по-голяма гласност на информацията. 

Спомняте ли си, когато смарт телефоните не бяха част от работната сила? Не беше всъщност толкова отдавна! Сега не можем да си представим свят без тях! След пет години как ли ще използваме VR в ежедневието ни. Какви ли нови технологии ще са открити? 

На 11-ти ви каним да обсъдим темите, които засегнахме в статиите и тези въпроси, които вълнуват вас и са в направление организация на ивенти. Повече детайли за събитието можете да намерите тук: https://bit.ly/2x04FNa

 

от същия#
#BTL #Events #Production
Границите на BTL маркетинга

BTL  маркетингът би могъл да бъде интерпретиран като последващо логично ниво при градене или поддръжка на желан продуктов имидж или услуга, която искате да популяризирате.  Преимуществото на тази методология е, че общуването с клиента е директно и се осъществява достигане до конкретно таргетирана група от търсени потребители. Ние, от Алтърнатив Адвъртайзинг, възприемаме като талант способността да мислиш различно, да нямаш страх  да предоставиш на клиента алтернативна, дори безразсъдна идея за дадена кампания. 

#BTL #Events
Важната роля на облеклата за визията на бранда ви

Дрехите в BTL сектора са неотменна част от визията на всяка промоция и събитие. Освен естетически завършек на цялостната картина, облеклата биха могли да се използват като изключително мощен инструмент за въздействие на психологическо ниво. Разработихме каталог с BTL облекла специално за вас. В него комбинирахме атрактивни облекла с функционални аксесоари, които позволяват разнообразие от цветове и съчетания. Решихме да заложим на стил и удобство, които да се превърнат в силен инструмент вашият бранд да бъде забелязан.

#BTL #Production
Професия промоутър или хостеса - важни съвети

Търсиш си забавна, интересна и динамична работа като промоутър или хостеса? Имай предвид, че да тази професия изисква много повече от просто да отидеш в магазина или на някое вечерно парти. Тази професия е наистина призвание, затова не е всеки. Предлагаме ти няколко ценни насоки, които сме разбрали от практиката. Надяваме да ти бъдат много полезни.

#Events #Production #Decoration
Защо декорацията е важна за едно събитие

Декорацията - добавена стойност или излишен бюджет е в едно събитие? Да изберем или не, да имаме декорация? Чрез създаване на концепцията за декорация на едно събитие могат да се изградят изцяло нови пространства, които да допринесат за усещането на гостите и да завършат идентичността и уникалността на събитието. 

#Events #Production #Decoration
ПР, маркетинг и реклама - три в едно
Маркетингът, рекламата и връзките с обществеността  - PR, са основните стълбове в съвременните рекламни кампании.Трите инструмента не само се допълват в хода на работата, но всеки от тях трябва да носи допълнителна стойност за реализацията на проекта.
#BTL #Events
Бъдещето на туризма е в преживяванията

Бъдещето на туризма е в преживяванията и провокирания интерес и случването на иновативните исторически игри го показват. През изминалия летен туристически сезон бяха проведени за пръв път иновативни исторически игри, които накараха участниците да се върнат от наши дни до 10 хиляди години назад във времето като минаваха през различни мисловни, логически и физически загадки на площ от 130 декара, на която са разположени различни исторически епохи.

 

 

#BTL #Events
Алтернативен Великден у дома

Великден е един от най-важните и светли празници. И въпреки лошите новини, които слушаме всеки ден за коронавируса, решихме да обърнем внимание на позитивните неща в нашето ежедневие. Ще ви споделим няколко идеи за създаване на интериор с вашето семейство, с приготвянето на който ще се насладите на едно забавно преживяване и ще ви покажем как с част от нещата, които имате на една ръка разстояние от себе си, можете да преобразите пространството.

#BTL #Events
Събитията сега и в бъдеще?!
Първа част

По-фатален петък тринадесети за Събитийния мениджмънт в България едва ли някого е имало от датата 13-ти март 2020 година. Смело можем да кажем, че „Събития“ се превърна в строго забранена дума след въвеждането на извънредния режим заради пандемията на COVID-19. Тази тенденция не се наблюдава само в нашата страна, а и в много други държави в глобален мащаб, както ни е известно. 

 

 

#BTL #Events
Събитията сега и в бъдеще?!
Втора част

Дори след отминаване на този пандемичен етап, събитията няма да бъдат това, което бяха. Това ще доведе до сериозни промени в нашето ежедневие - ще организираме служебни срещи и лични събития все повече в онлайн пространството. 

#BTL #Events
VR и AR решенията са тук

Звучи като научно-фантастична история? Може би една мечта? Всъщност това вече се случва. Къде? Във виртуалната реалност и добавената такава. VR като технология заблуждава човешкия мозък да възприема цифровото съдържание като истинско. Точно там се появява думата „потапяне“. Колкото по-реалистично е изживяването, толкова по-потапящо е.

#BTL #Events
Кои са основните VR устойства
Виртуалната реалност (VR) е общ термин за съдържание, което може да се възпроизвежда от цифрови устройства, като HMD (дисплеи, поставени на главата) или смартфони (мобилен VR). Това може да бъде линеен филм, записан с помощта на 360-градусова камера, или интерактивна 3D симулация, като тези, използвани за игри, които позволяват на потребителя да се потопи напълно в това, което се случва.
 
#BTL #Events
Увеличаване на продажбите с помощта на VR и AR

Първо, какво е продажба на решения? Това е процесът, при който предлагате решения, а не продукти/услуги. Намирате точната нужда на клиента и му показвате как определен продукт или услуга може да я задоволи. Какъв по-добър начин да помогнете на потребителите да разберат решението и колко то ще улесни живота им - отколкото чрез „изживяването му“ от първа ръка?  Благодарение на VR и AR, това вече е възможно.