VR и AR решенията са тук

Представете си, че седите на стадиона до треньора на любимия си отбор и наблюдавате играта. Висока топка вляво, играчът ускорява, дриблира, стреля и ... ГОЛ! Почти сте сигурни, че това е греда. Как да го докажете? Просто превъртете назад, сменете местоположението си, сега застанете зад вратаря. Вижте всичко благодарение на услугата за 360-градусов видео стрийминг.

Или да кажем, че е понеделник сутрин, идвате в офиса, включвате компютъра и вместо да погледнете бялата стена на кабинета си, минавате през списъка със задачи, гледайки изгрев на Санторини. На път за вкъщи се разхождате из модерния град и изведнъж се връщате 100 години назад.

Или докато просто отивате на разходка в парка, виждате герои от любимото си детско филмче Pokemon? Звучи като научно-фантастична история? Може би една мечта? Всъщност това вече се случва. Къде? Във виртуалната реалност и добавената такава.

 

  #BTL #Events 04.05.2020
Какво е тази иновация - виртуална реалност (VR)?

Виртуалната реалност (VR) е чисто нов потребителски интерфейс и за разлика от конвенционалния, при който потребителят гледа на дисплей, то при VR той е потопен в дигитална 3D среда или реално заснета 360-градусова обстановка. Компютърно генерираните изображения и съдържание имат за цел да симулират реално присъствие чрез сетива (зрение, слух, допир). VR като технология заблуждава човешкия мозък да възприема цифровото съдържание като истинско. Точно там се появява думата „потапяне“. Колкото по-реалистично е изживяването, толкова по-потапящо е. 

Симулацията на виртуална реалност изисква два основни компонента: източник на съдържание и потребителско устройство. С други думи - софтуер и хардуер. В момента такива системи включват: VR слушалки, бягащи пътеки, специални ръкавици, VR очила. VR инструментите трябва да предоставят реалистични, естествени, висококачествени изображения и възможности за взаимодействие.

А феноменът - добавена реалност (AR)?

С "Augmented Reality" (AR) виртуалното съдържание може да се използва в реалния свят. При AR добавяте нещо допълнително към реалния свят, използвайки технологията. Тя може да бъде чрез мобилно приложение, AR компютърно генерирана графика или очила за виртуална реалност. С разширената реалност, като зрител, вие не сте напълно потопен в нов свят. Визуализациите взаимодействат с физическите пространства около вас, а вие можете да взаимодействате с тези цифрови преживявания. AR е категоризиран в същата група като VR, но технологиите са доста различни. AR комбинира технологията за GPS и камерата на мобилните телефони, за да проектира информация и изображения върху реалния свят. Виртуалната реалност (VR) от друга страна транспортира потребителя в напълно виртуален свят.

От технологична гледна точка тези иновации са много сходни. В зависимост от контекста на използването им или от бизнеса, в който са внедрени, една от тях обикновено е по-подходяща. При условие че имате добър технологичен дизайн, може дори да получите едно приложение, работещо както в AR, така и във VR режим. Има много тънка линия и може дори да се каже, че всеки път, когато комбинираме виртуална и добавена реалност, говорим за смесена реалност.

Възможно е в близко бъдеще, когато човек гледа през интелигентни очила или контактни лещи, да не може да различи какво е реално и кое не. С нетърпение очакваме да видим как VR и AR решенията ще променят технологиите за напред.

Колкото по-реалистично е изживяването, толкова по-потапящо е. 
post2 img

Нови възможности за бизнеса

Потенциалът на VR и AR решенията в полза на бизнеса са огромни. Тези две иновативни технологии предлагат съвсем нова реалност в буквален и преносен смисъл за много ниши. Чрез използването на техните възможности може да промените представянето на своя компания по време на събития, да създадете игра с емоционално преживяване, да превърнете обучението на децата в забавление с реално потапяне или да изградите макет на луксозен жилищен комплекс, който да представяте и продавате на купувачи от цял свят, които лесно могат да си представят бъдещия си дом до най-малкия детайл само със слагане на очила за виртуална реалност.

В случай че искате да разберете как VR и AR решенията са приложими за вашия бизнес и благодарение на тях да повишите продажбите си, да затвърдите бранд имиджа си на иноватор и да оптимизирате различни работни процеси, свържете се с нас - екипът на Alternative Advertising, за консултация.

от същия#
#BTL #Events #Production
Границите на BTL маркетинга

BTL  маркетингът би могъл да бъде интерпретиран като последващо логично ниво при градене или поддръжка на желан продуктов имидж или услуга, която искате да популяризирате.  Преимуществото на тази методология е, че общуването с клиента е директно и се осъществява достигане до конкретно таргетирана група от търсени потребители. Ние, от Алтърнатив Адвъртайзинг, възприемаме като талант способността да мислиш различно, да нямаш страх  да предоставиш на клиента алтернативна, дори безразсъдна идея за дадена кампания. 

#BTL #Events
Важната роля на облеклата за визията на бранда ви

Дрехите в BTL сектора са неотменна част от визията на всяка промоция и събитие. Освен естетически завършек на цялостната картина, облеклата биха могли да се използват като изключително мощен инструмент за въздействие на психологическо ниво. Разработихме каталог с BTL облекла специално за вас. В него комбинирахме атрактивни облекла с функционални аксесоари, които позволяват разнообразие от цветове и съчетания. Решихме да заложим на стил и удобство, които да се превърнат в силен инструмент вашият бранд да бъде забелязан.

#BTL #Production
Професия промоутър или хостеса - важни съвети

Търсиш си забавна, интересна и динамична работа като промоутър или хостеса? Имай предвид, че да тази професия изисква много повече от просто да отидеш в магазина или на някое вечерно парти. Тази професия е наистина призвание, затова не е всеки. Предлагаме ти няколко ценни насоки, които сме разбрали от практиката. Надяваме да ти бъдат много полезни.

#Events #Production #Decoration
Защо декорацията е важна за едно събитие

Декорацията - добавена стойност или излишен бюджет е в едно събитие? Да изберем или не, да имаме декорация? Чрез създаване на концепцията за декорация на едно събитие могат да се изградят изцяло нови пространства, които да допринесат за усещането на гостите и да завършат идентичността и уникалността на събитието. 

#Events #Production #Decoration
ПР, маркетинг и реклама - три в едно
Маркетингът, рекламата и връзките с обществеността  - PR, са основните стълбове в съвременните рекламни кампании.Трите инструмента не само се допълват в хода на работата, но всеки от тях трябва да носи допълнителна стойност за реализацията на проекта.
#BTL #Events
Бъдещето на туризма е в преживяванията

Бъдещето на туризма е в преживяванията и провокирания интерес и случването на иновативните исторически игри го показват. През изминалия летен туристически сезон бяха проведени за пръв път иновативни исторически игри, които накараха участниците да се върнат от наши дни до 10 хиляди години назад във времето като минаваха през различни мисловни, логически и физически загадки на площ от 130 декара, на която са разположени различни исторически епохи.

 

 

#BTL #Events
Алтернативен Великден у дома

Великден е един от най-важните и светли празници. И въпреки лошите новини, които слушаме всеки ден за коронавируса, решихме да обърнем внимание на позитивните неща в нашето ежедневие. Ще ви споделим няколко идеи за създаване на интериор с вашето семейство, с приготвянето на който ще се насладите на едно забавно преживяване и ще ви покажем как с част от нещата, които имате на една ръка разстояние от себе си, можете да преобразите пространството.

#BTL #Events
Събитията сега и в бъдеще?!
Първа част

По-фатален петък тринадесети за Събитийния мениджмънт в България едва ли някого е имало от датата 13-ти март 2020 година. Смело можем да кажем, че „Събития“ се превърна в строго забранена дума след въвеждането на извънредния режим заради пандемията на COVID-19. Тази тенденция не се наблюдава само в нашата страна, а и в много други държави в глобален мащаб, както ни е известно. 

 

 

#BTL #Events
Събитията сега и в бъдеще?!
Втора част

Дори след отминаване на този пандемичен етап, събитията няма да бъдат това, което бяха. Това ще доведе до сериозни промени в нашето ежедневие - ще организираме служебни срещи и лични събития все повече в онлайн пространството. 

#BTL #Events
VR и AR решенията са тук

Звучи като научно-фантастична история? Може би една мечта? Всъщност това вече се случва. Къде? Във виртуалната реалност и добавената такава. VR като технология заблуждава човешкия мозък да възприема цифровото съдържание като истинско. Точно там се появява думата „потапяне“. Колкото по-реалистично е изживяването, толкова по-потапящо е.

#BTL #Events
Кои са основните VR устойства
Виртуалната реалност (VR) е общ термин за съдържание, което може да се възпроизвежда от цифрови устройства, като HMD (дисплеи, поставени на главата) или смартфони (мобилен VR). Това може да бъде линеен филм, записан с помощта на 360-градусова камера, или интерактивна 3D симулация, като тези, използвани за игри, които позволяват на потребителя да се потопи напълно в това, което се случва.
 
#BTL #Events
Увеличаване на продажбите с помощта на VR и AR

Първо, какво е продажба на решения? Това е процесът, при който предлагате решения, а не продукти/услуги. Намирате точната нужда на клиента и му показвате как определен продукт или услуга може да я задоволи. Какъв по-добър начин да помогнете на потребителите да разберат решението и колко то ще улесни живота им - отколкото чрез „изживяването му“ от първа ръка?  Благодарение на VR и AR, това вече е възможно.