Иновации при недвижими имоти и интериорни решения

Виртуалната среда и новите технологии превръщат продажбата на имоти и представянето на мечтания интериор и екстериор на обекти в по-ангажиращо и динамично преживяване от всякога. Благодарение на VR технологията визуализацията на интериорни решения е по-истинска и въздействаща. Същевременно могат да дадат възможност предложените обекти да бъдат видени от повече хора за по-кратко време и от различни точки на света.
 

VR решения в недвижимите имоти и интериорните решения
 

Виртуалната реалност направи значителен скок през последните години, преминавайки от тежки VR прототипи към мобилни и достъпни хедсетове. Броят на продадените устройства се увеличава и съдържанието става все по-потапящо и реалистично. VR намира и нови начини за практическо и търговско приложение. От 2015 г. насам VR се превърна в нов маркетингов инструмент в много индустрии. Например, виртуалната реалност може да бъде използвана в продажбата на недвижимите имоти, за да могат брокерите да  привлекат клиенти и да намалят разходите за посещение на имотите.

Потребителите много често се затрудняват при определяне на потребностите си чрез вербална комуникация или използване на мостри, проекти, чертежи и т.н. VR технологията улеснява общуването и визуализацията в интериорния дизайн, като се фокусира върху богато потапящо преживяване, доставящо по-добра бъдеща реализация.


   #BTL #EVENTS 17.06.2020
Как се осъществява продажбата на недвижим имот чрез виртуална реалност?

Първият вариант е чрез изкуствено създадена среда

VR може също да подпомогне продажбата на имоти, които в момента се намират в процес на изграждане, така наречената продажба на зелено. За агентите по недвижими имоти това винаги е било доста сложна задача, тъй като на ранен етап все още липсват реални обекти и купувачите нямат възможност да видят жилищата, които ще закупят. В случай, че хората могат да видят визуализация, това улеснява до 80% продажбата на ранен етап (още преди изграждане на бъдещата сградата). Освен това виртуалната реалност подпомага процеса на продажба, осигурявайки визуални кадри, чрез които потенциалните купувачи могат да усетят по-точно пространството в бъдещия си имот, дори преди той да бъде построен.

Втората опция е чрез заснета VR среда

Купуването на имот за лични или бизнес нужни изисква много време за проучване и търпение. Търсенето става още по-трудно, когато имотът и клиентът са отдалечени географски. Виртуалната реалност притежава голям потенциал да спести време и пари за визуализация на недвижими имоти, показвайки пространствата от разстояние. Това се прави чрез предварително заснемане на обекта. Всички vr очила могат да демонстрират такива виртуални обиколки, представящи недвижими имоти. Това може да бъде разходка в 360-градусов видео, фото формат или интерактивна обиколка.

Как се осъществяват продажбите при интериорните решения?

Виртуалната реалност в сектора на интериорен дизайн включва тясно сътрудничество с дизайнер. Благодарение на него се визуализира пространството от естетическа и функционална гледна точка спрямо нуждата на всеки клиент. Клиентите понякога трудно определят нуждите си чрез словесно общуване или използване на скици, модели, макети и т.н. VR технологията улеснява комуникацията и визуализацията, като се фокусира върху богато потапящо преживяване, доставящо по-добра бъдеща реализация.
 

В случай, че хората могат да видят визуализация, това улеснява до 80% продажбата на ранен етап.
post2 img

И в заключение: защо споделихме всичко това с вас

Споделяме ви какви са решенията за виртуална реалност, които подпомагат продажбата на недвижими имоти и интериорния дизайн поради следните причини:

Ако искате да разберете повече за това как VR технологиите помагат при продажба на недвижими имоти и в интериорните решения, може да се запишете на нашия безплатен уебинар. В него ще ви споделим по-подробна информация, която би била полезна за бизнес ви.

В случай, че искате консултация за това как VR решенията биха били полезни във вашата дейност, може да се свържете с нас. Ние ще изготвим оферта, отговаряща на нуждите на бранда ви.

Повече информация за приложението на VR и AR решенията следете в YouTube каналите на Alternative и WolfVR.
 

от същия#
#BTL #Events #Production
Границите на BTL маркетинга

BTL  маркетингът би могъл да бъде интерпретиран като последващо логично ниво при градене или поддръжка на желан продуктов имидж или услуга, която искате да популяризирате.  Преимуществото на тази методология е, че общуването с клиента е директно и се осъществява достигане до конкретно таргетирана група от търсени потребители. Ние, от Алтърнатив Адвъртайзинг, възприемаме като талант способността да мислиш различно, да нямаш страх  да предоставиш на клиента алтернативна, дори безразсъдна идея за дадена кампания. 

#BTL #Events
Важната роля на облеклата за визията на бранда ви

Дрехите в BTL сектора са неотменна част от визията на всяка промоция и събитие. Освен естетически завършек на цялостната картина, облеклата биха могли да се използват като изключително мощен инструмент за въздействие на психологическо ниво. Разработихме каталог с BTL облекла специално за вас. В него комбинирахме атрактивни облекла с функционални аксесоари, които позволяват разнообразие от цветове и съчетания. Решихме да заложим на стил и удобство, които да се превърнат в силен инструмент вашият бранд да бъде забелязан.

#BTL #Production
Професия промоутър или хостеса - важни съвети

Търсиш си забавна, интересна и динамична работа като промоутър или хостеса? Имай предвид, че да тази професия изисква много повече от просто да отидеш в магазина или на някое вечерно парти. Тази професия е наистина призвание, затова не е всеки. Предлагаме ти няколко ценни насоки, които сме разбрали от практиката. Надяваме да ти бъдат много полезни.

#Events #Production #Decoration
Защо декорацията е важна за едно събитие

Декорацията - добавена стойност или излишен бюджет е в едно събитие? Да изберем или не, да имаме декорация? Чрез създаване на концепцията за декорация на едно събитие могат да се изградят изцяло нови пространства, които да допринесат за усещането на гостите и да завършат идентичността и уникалността на събитието. 

#Events #Production #Decoration
ПР, маркетинг и реклама - три в едно
Маркетингът, рекламата и връзките с обществеността  - PR, са основните стълбове в съвременните рекламни кампании.Трите инструмента не само се допълват в хода на работата, но всеки от тях трябва да носи допълнителна стойност за реализацията на проекта.
#BTL #Events
Бъдещето на туризма е в преживяванията

Бъдещето на туризма е в преживяванията и провокирания интерес и случването на иновативните исторически игри го показват. През изминалия летен туристически сезон бяха проведени за пръв път иновативни исторически игри, които накараха участниците да се върнат от наши дни до 10 хиляди години назад във времето като минаваха през различни мисловни, логически и физически загадки на площ от 130 декара, на която са разположени различни исторически епохи.

 

 

#BTL #Events
Алтернативен Великден у дома

Великден е един от най-важните и светли празници. И въпреки лошите новини, които слушаме всеки ден за коронавируса, решихме да обърнем внимание на позитивните неща в нашето ежедневие. Ще ви споделим няколко идеи за създаване на интериор с вашето семейство, с приготвянето на който ще се насладите на едно забавно преживяване и ще ви покажем как с част от нещата, които имате на една ръка разстояние от себе си, можете да преобразите пространството.

#BTL #Events
Събитията сега и в бъдеще?!
Първа част

По-фатален петък тринадесети за Събитийния мениджмънт в България едва ли някого е имало от датата 13-ти март 2020 година. Смело можем да кажем, че „Събития“ се превърна в строго забранена дума след въвеждането на извънредния режим заради пандемията на COVID-19. Тази тенденция не се наблюдава само в нашата страна, а и в много други държави в глобален мащаб, както ни е известно. 

 

 

#BTL #Events
Събитията сега и в бъдеще?!
Втора част

Дори след отминаване на този пандемичен етап, събитията няма да бъдат това, което бяха. Това ще доведе до сериозни промени в нашето ежедневие - ще организираме служебни срещи и лични събития все повече в онлайн пространството. 

#BTL #Events
VR и AR решенията са тук

Звучи като научно-фантастична история? Може би една мечта? Всъщност това вече се случва. Къде? Във виртуалната реалност и добавената такава. VR като технология заблуждава човешкия мозък да възприема цифровото съдържание като истинско. Точно там се появява думата „потапяне“. Колкото по-реалистично е изживяването, толкова по-потапящо е.

#BTL #Events
Кои са основните VR устойства
Виртуалната реалност (VR) е общ термин за съдържание, което може да се възпроизвежда от цифрови устройства, като HMD (дисплеи, поставени на главата) или смартфони (мобилен VR). Това може да бъде линеен филм, записан с помощта на 360-градусова камера, или интерактивна 3D симулация, като тези, използвани за игри, които позволяват на потребителя да се потопи напълно в това, което се случва.
 
#BTL #Events
Увеличаване на продажбите с помощта на VR и AR

Първо, какво е продажба на решения? Това е процесът, при който предлагате решения, а не продукти/услуги. Намирате точната нужда на клиента и му показвате как определен продукт или услуга може да я задоволи. Какъв по-добър начин да помогнете на потребителите да разберат решението и колко то ще улесни живота им - отколкото чрез „изживяването му“ от първа ръка?  Благодарение на VR и AR, това вече е възможно. 

#BTL #Events
VR дистанционно обучение и образование

Виртуалната реалност е мощен инструмент в услуга на всички, които търсят еволюцията в сферата на обученията. Тя разполага с неограничени опции за обучение на служители, намиращи се на различни професионални нива: от хора, специализирани в дадена занаятчийска дейност, до такива - заемащи ръководни и мениджърски позиции. 

#BTL #Events
Иновации при недвижими имоти и интериорни решения

Виртуалната среда и новите технологии превръщат продажбата на имоти и представянето на мечтания интериор и екстериор на обекти в по-ангажиращо и динамично преживяване от всякога. Благодарение на VR технологията визуализацията на интериорни решения е по-истинска и въздействаща. Същевременно могат да дадат възможност предложените обекти да бъдат видени от повече хора за по-кратко време и от различни точки на света.

#BTL #Events
Стимулиране продажбите на дребно с VR и AR

През последните няколко години виртуалната и добавената реалност се превърнаха в едни от най-ценните маркетингови инструменти за много международни компании като BMW и TopShop. От игрите, тези технологии са се преместили в индустрията на търговията на дребно и електронната търговия. Там те се явяват чудесно средство за привличане на нови клиенти. VR и AR решенията набират популярност по целия свят.

#BTL #Events
Бъдещето на Ивент мениджмънта - VR и AR технологии

Световната пандемия промени изцяло събитийната индустрия. През последните години, а особено в изминалите няколко месеца, потребителското поведение се измени напълно. За един събитиен мениджър е много важно да умее да създава събития, които биха могли да се запомнят и да се задържат в съзнанието на хората. Иновациите са движеща сила и всеки организатор на ивенти трябва да следи какви са новостите. 

#BTL #Events
VR технологиите в сектора на туризма

Една от най-силните страни на VR е възможността на потребителя да изпита усещането, че е „там“. В туристическата индустрия виртуалната реалност може да се използва за пресъздаване на туристически дестинации, обекти и атракции по уникален и потапящ начин. Макар че обикновените изображения и видеоклипове показват какво може да предложи дадена дестинация, те често не предизвикват емоционална реакция. Тук идва ролята на VR заснемането, което наистина може да стимулира сетивата на потребителя на друго ниво и да “пренесе” съзнанието на гледащия в дестинация, която искаме да му представим.

#BTL #Events
Повишаване на продажбите чрез интерактивни игри

Знаете ли, че 90% от цялото потребление на информация идва от визуализации? Хората помнят 80% от това, което виждат, и само 20% от това, което четат. Не е чудно, че концепцията за визуално обучение и геймификация осигурява максимални ползи за всички учащи, независимо в коя област се намирате. VR игрите представят по неповторим начин  нови продукти и услуги, използвайте силата на визуализацията и игровия елемент. Виртуалната реалност включва иновативни методи, които добавят забавен фактор в обучението, пазаруването, презентацията на бранд и много други направления, за да се запомни по-добре информацията.