Стимулиране продажбите на дребно с VR и AR

През последните няколко години виртуалната и добавената реалност се превърнаха в едни от най-ценните маркетингови инструменти за много международни компании като BMW и TopShop. От игрите, тези технологии са се преместили в индустрията на търговията на дребно и електронната търговия. Там те се явяват чудесно средство за привличане на нови клиенти. VR и AR решенията набират популярност по целия свят.

До 2022 г. Statista прогнозира, че секторът на дребно ще представлява 5% от пазара на софтуера за разширена и смесена реалност. Отделно се смята, че AR в търговията на дребно ще се равнява на около 80 милиарда долара през 2022 година. Иновацията не само набира скорост в търговията на дребно, но вече започна да ни изненадва и превръща фантазиите ни в реалност.
 

Защо да включвате VR и AR иновации в продажбите и маркетинговата си стратегия?


Много неща се случват в търговските площи, когато става въпрос за VR & AR. Вълнуващо е да виждаме все повече и повече идеи, разпространяващи се в различни индустрии, и ние определено проучваме нови територии. Във WolfVR обаче вярваме, че добрият дизайн на продукта трябва да започва от проблемите на клиентите, а не от иновативната технология сама по себе си.

Ето защо събрахме в тази статия шест идеи, при които VR и AR решенията могат да променят конвенционалното пазаруване и да увеличат продажбите ви в търговията на дребно.

 

   #BTL #EVENTS 17.06.2020
6 начина да увеличите продажбите си на дребно

Представяне на магазина чрез разходка в него

VR предоставя възможност на потребителите да се разходят практически във виртуалния магазин, да видят действителното оформление, да намерят и разгледат определени продукти или категории стоки. За брандовете ще бъде от ключово значение да се възползват от VR или AR технологиите, въз основа на които да правят анализи за цялостната визия на магазина, оформлението, наличните продукти и други.

Изграждане на различен дизайн и оформление на магазина

Разположението на продуктите и асортимента вече е тествано в много VR проекти. Технологията за виртуална реалност непрекъснато се развива и подобрява, така че скоро може да има опции за визуализиране на дизайни на магазини само с поставяне на vr очила, за извършване на A/B тестове на различни оформления. Също чрез VR може да се тества възприятието на потребителите, което ни дава пълна представа за реакцията от страна на потенциалния таргет и ни помага да изградим по-устойчиво търговския механизъм.


Анализиране на отзиви на потребителите

Анализите, които може да се направят след разглеждане на магазина с помощта на виртуалната реалност, могат да дадат информация за моделите на поведение при купувачите. Тъй като разположението на продуктите и оформлението са от решаващо значение дали клиентите биха пазарували в даден магазин, колко време биха отделили, какви продуктови категории биха закупили, анализите дават възможност за доближаване до потребителските желания и поведение. Собствениците на магазини биха могли да използват тези данни, за да направят промени в оформлението, благодарение на които да се доближат до потребителското търсене, а също така и да увеличат оборота си чрез стимулиране на upselling и cross-selling продажбите си.


Завладяването на пазара

Хората винаги искат да изпробват нови неща, така че внедряване на виртуални магазини, тестове на виртуални автомобили, шоуруми и много други, са неща които дават предимство пред конкуренцията. Фирмите, които са по-бързи, по-креативни и реагиращи на отзивите на потребителите, са една крачка напред в конкурентната среда.

Персонализирана реклама

Предайте правилното съобщение в точния момент. AR създава още един мощен канал за потапяне на потребителя. Концепцията за персонализирано и насочено маркетингово съдържание вече е добре позната на дигиталния свят. То съществува на мобилни и уеб платформи, та дори на вашия работен плот. С AR е възможно да използвате повторно физическото пространство за показване на персонализирани реклами във вече съществуващ магазин. Поглеждайки хладилника с кисело мляко, единият клиент ще види интерактивна реклама на бодибилдър, който яде мляко за закуска като най-добрият начин за изграждане на мускули, а другият купувач ще го разглежда като полезна закуска, която помага да отслабне. Не се ограничавайте до стандартните рекламни решения. Вместо това можем да създадем за вас красиво 3D анимирано съдържание, което може значително да промени начина, по който потребителите възприемат продуктите.

Обучение на служителите

Направете обучението на екипа ви ефективно! Очевидно вашият персонал е начело на магазин ви. Всяко обучение е сложен процес за работодателя особено ако някои грешки, допускани от служителите, са направени поради неадекватен тренинг или липса на концентрация на персонала в точния момент. Тук VR може да се окаже най-полезен. Потопени в реални условия, служителите могат да бъдат обучени безопасно, докато реагират на различни сценарии, като например работа с конвейер, шофиране на мотокари или указване на помощ към клиентите в намирането на конкретен продукт.
 

VR и AR решенията могат да променят конвенционалното
пазаруване и да увеличат продажбите в търговията на дребно.

post2 img

И на финала: защо споделихме с вас тази информация?
 

Споделяме ви какви са възможностите на виртуалната и добавената реалност поради няколко основни причини:

Не закъснявайте - големите компании вече използват VR & AR в търговията на дребно.

Ако все още сте малко скептични към виртуалната и добавената реалност, има и други големи марки, които вече са скочили на борда, наречен иновативни технологии. Ikea, компанията с много иновативни маркетингови идеи, създаде AR приложение IKEA Place, което дава възможност да проверите как дадена мебел ще се събере и изглежда в хола ви, преди дори да стигнете до магазина.

Ако искате да разберете повече за това как VR технологиите помагат при продажбата в търговията на дребно, може да се запишете на нашия безплатен уебинар. 

В случай че сте отворени към нови възможности за положителна промяна на вашия бранд и бизнес, свържете се с нас. Заедно ще създадем ефективно VR или AR решение, което да стимулира продажбите ви.

Повече информация за приложението на VR и AR решенията следете в YouTube страницата на Alternative и WolfVR.
 

от същия#
#BTL #Events #Production
Границите на BTL маркетинга

BTL  маркетингът би могъл да бъде интерпретиран като последващо логично ниво при градене или поддръжка на желан продуктов имидж или услуга, която искате да популяризирате.  Преимуществото на тази методология е, че общуването с клиента е директно и се осъществява достигане до конкретно таргетирана група от търсени потребители. Ние, от Алтърнатив Адвъртайзинг, възприемаме като талант способността да мислиш различно, да нямаш страх  да предоставиш на клиента алтернативна, дори безразсъдна идея за дадена кампания. 

#BTL #Events
Важната роля на облеклата за визията на бранда ви

Дрехите в BTL сектора са неотменна част от визията на всяка промоция и събитие. Освен естетически завършек на цялостната картина, облеклата биха могли да се използват като изключително мощен инструмент за въздействие на психологическо ниво. Разработихме каталог с BTL облекла специално за вас. В него комбинирахме атрактивни облекла с функционални аксесоари, които позволяват разнообразие от цветове и съчетания. Решихме да заложим на стил и удобство, които да се превърнат в силен инструмент вашият бранд да бъде забелязан.

#BTL #Production
Професия промоутър или хостеса - важни съвети

Търсиш си забавна, интересна и динамична работа като промоутър или хостеса? Имай предвид, че да тази професия изисква много повече от просто да отидеш в магазина или на някое вечерно парти. Тази професия е наистина призвание, затова не е всеки. Предлагаме ти няколко ценни насоки, които сме разбрали от практиката. Надяваме да ти бъдат много полезни.

#Events #Production #Decoration
Защо декорацията е важна за едно събитие

Декорацията - добавена стойност или излишен бюджет е в едно събитие? Да изберем или не, да имаме декорация? Чрез създаване на концепцията за декорация на едно събитие могат да се изградят изцяло нови пространства, които да допринесат за усещането на гостите и да завършат идентичността и уникалността на събитието. 

#Events #Production #Decoration
ПР, маркетинг и реклама - три в едно
Маркетингът, рекламата и връзките с обществеността  - PR, са основните стълбове в съвременните рекламни кампании.Трите инструмента не само се допълват в хода на работата, но всеки от тях трябва да носи допълнителна стойност за реализацията на проекта.
#BTL #Events
Бъдещето на туризма е в преживяванията

Бъдещето на туризма е в преживяванията и провокирания интерес и случването на иновативните исторически игри го показват. През изминалия летен туристически сезон бяха проведени за пръв път иновативни исторически игри, които накараха участниците да се върнат от наши дни до 10 хиляди години назад във времето като минаваха през различни мисловни, логически и физически загадки на площ от 130 декара, на която са разположени различни исторически епохи.

 

 

#BTL #Events
Алтернативен Великден у дома

Великден е един от най-важните и светли празници. И въпреки лошите новини, които слушаме всеки ден за коронавируса, решихме да обърнем внимание на позитивните неща в нашето ежедневие. Ще ви споделим няколко идеи за създаване на интериор с вашето семейство, с приготвянето на който ще се насладите на едно забавно преживяване и ще ви покажем как с част от нещата, които имате на една ръка разстояние от себе си, можете да преобразите пространството.

#BTL #Events
Събитията сега и в бъдеще?!
Първа част

По-фатален петък тринадесети за Събитийния мениджмънт в България едва ли някого е имало от датата 13-ти март 2020 година. Смело можем да кажем, че „Събития“ се превърна в строго забранена дума след въвеждането на извънредния режим заради пандемията на COVID-19. Тази тенденция не се наблюдава само в нашата страна, а и в много други държави в глобален мащаб, както ни е известно. 

 

 

#BTL #Events
Събитията сега и в бъдеще?!
Втора част

Дори след отминаване на този пандемичен етап, събитията няма да бъдат това, което бяха. Това ще доведе до сериозни промени в нашето ежедневие - ще организираме служебни срещи и лични събития все повече в онлайн пространството. 

#BTL #Events
VR и AR решенията са тук

Звучи като научно-фантастична история? Може би една мечта? Всъщност това вече се случва. Къде? Във виртуалната реалност и добавената такава. VR като технология заблуждава човешкия мозък да възприема цифровото съдържание като истинско. Точно там се появява думата „потапяне“. Колкото по-реалистично е изживяването, толкова по-потапящо е.

#BTL #Events
Кои са основните VR устойства
Виртуалната реалност (VR) е общ термин за съдържание, което може да се възпроизвежда от цифрови устройства, като HMD (дисплеи, поставени на главата) или смартфони (мобилен VR). Това може да бъде линеен филм, записан с помощта на 360-градусова камера, или интерактивна 3D симулация, като тези, използвани за игри, които позволяват на потребителя да се потопи напълно в това, което се случва.
 
#BTL #Events
Увеличаване на продажбите с помощта на VR и AR

Първо, какво е продажба на решения? Това е процесът, при който предлагате решения, а не продукти/услуги. Намирате точната нужда на клиента и му показвате как определен продукт или услуга може да я задоволи. Какъв по-добър начин да помогнете на потребителите да разберат решението и колко то ще улесни живота им - отколкото чрез „изживяването му“ от първа ръка?  Благодарение на VR и AR, това вече е възможно. 

#BTL #Events
VR дистанционно обучение и образование

Виртуалната реалност е мощен инструмент в услуга на всички, които търсят еволюцията в сферата на обученията. Тя разполага с неограничени опции за обучение на служители, намиращи се на различни професионални нива: от хора, специализирани в дадена занаятчийска дейност, до такива - заемащи ръководни и мениджърски позиции. 

#BTL #Events
Иновации при недвижими имоти и интериорни решения

Виртуалната среда и новите технологии превръщат продажбата на имоти и представянето на мечтания интериор и екстериор на обекти в по-ангажиращо и динамично преживяване от всякога. Благодарение на VR технологията визуализацията на интериорни решения е по-истинска и въздействаща. Същевременно могат да дадат възможност предложените обекти да бъдат видени от повече хора за по-кратко време и от различни точки на света.

#BTL #Events
Стимулиране продажбите на дребно с VR и AR

През последните няколко години виртуалната и добавената реалност се превърнаха в едни от най-ценните маркетингови инструменти за много международни компании като BMW и TopShop. От игрите, тези технологии са се преместили в индустрията на търговията на дребно и електронната търговия. Там те се явяват чудесно средство за привличане на нови клиенти. VR и AR решенията набират популярност по целия свят.

#BTL #Events
Бъдещето на Ивент мениджмънта - VR и AR технологии

Световната пандемия промени изцяло събитийната индустрия. През последните години, а особено в изминалите няколко месеца, потребителското поведение се измени напълно. За един събитиен мениджър е много важно да умее да създава събития, които биха могли да се запомнят и да се задържат в съзнанието на хората. Иновациите са движеща сила и всеки организатор на ивенти трябва да следи какви са новостите. 

#BTL #Events
VR технологиите в сектора на туризма

Една от най-силните страни на VR е възможността на потребителя да изпита усещането, че е „там“. В туристическата индустрия виртуалната реалност може да се използва за пресъздаване на туристически дестинации, обекти и атракции по уникален и потапящ начин. Макар че обикновените изображения и видеоклипове показват какво може да предложи дадена дестинация, те често не предизвикват емоционална реакция. Тук идва ролята на VR заснемането, което наистина може да стимулира сетивата на потребителя на друго ниво и да “пренесе” съзнанието на гледащия в дестинация, която искаме да му представим.

#BTL #Events
Повишаване на продажбите чрез интерактивни игри

Знаете ли, че 90% от цялото потребление на информация идва от визуализации? Хората помнят 80% от това, което виждат, и само 20% от това, което четат. Не е чудно, че концепцията за визуално обучение и геймификация осигурява максимални ползи за всички учащи, независимо в коя област се намирате. VR игрите представят по неповторим начин  нови продукти и услуги, използвайте силата на визуализацията и игровия елемент. Виртуалната реалност включва иновативни методи, които добавят забавен фактор в обучението, пазаруването, презентацията на бранд и много други направления, за да се запомни по-добре информацията.