VR технологиите в сектора на туризма

Една от най-силните страни на VR е възможността на потребителя да изпита усещането, че е „там“. В туристическата индустрия виртуалната реалност може да се използва за пресъздаване на туристически дестинации, обекти и атракции по уникален и потапящ начин. Макар че обикновените изображения и видеоклипове показват какво може да предложи дадена дестинация, те често не предизвикват емоционална реакция. Тук идва ролята на VR заснемането, което наистина може да стимулира сетивата на потребителя на друго ниво и да “пренесе” съзнанието на гледащия в дестинация, която искаме да му представим.


   #BTL #EVENTS 29.06.2020
Виртуалната реалност в хотелиерския сектор


Един от най-добрите примери за виртуална реалност в туристическата индустрия е използването на технологията за осигуряване на виртуални обиколки на хотели, комплекси, къщи за гости и резорти. Основното предимство на това е, че позволява на потенциалните клиенти да усетят как изглежда мястото още преди да пристигнат. Един VR тур предлага по-голяма прозрачност в сравнение със стандартните изображения и видеа.

Виртуалните обиколки на туристическите дестинации позволяват на потребителите да изследват отделните пространства по по-въздействащ начин от всякога. Когато се интегрира с други приложения за виртуална реалност, това може да създаде много по-безпроблемно изживяване при резервации, при което потребителят може да изследва различни стаи и удобства в хотел, да сравнява типовете стаи, да проверява местните забележителности и да търси ключова информация или факти. Като всичко, което му е необходимо, се намира на едно и също място.


Виртуалната реалност в помощ на туроператорите

Най-често самите туристически агенции използват виртуалната реалност в туризма. Те могат да предложат на потенциалните клиенти виртуални пътувания, които напълно трансформират представата за това какво е да посетиш туристическа агенция.

Вместо да показват на посетителите брошури и компютърни екрани, туристическите агенти могат да предоставят на своите клиенти виртуално изживяване. Този подход може също да се използва за по-голям ефект при търговски изложения и събития. По този начин бързо се печели интерес от страна на широката публика.

Използването на VR позволява на туристическите брандове да се открояват от тълпата и да предоставят на потребителя изживяване, което те няма да забравят. Много туристически компании са възприели VR технологията и са я използвали за подобряване на продажбите си и представянето на марката си.


Виртуалната реалност за представяне на туристически атракции

Представете си как летите виртуално с парапланер или скачате във водопад? Или може би се карате бързо ски? А защо не да пояздите расов жребец по пътищата на Андалусия? За търсачите на силни усещания това е невероятна опция да планират следващата си ваканция, наситена със забавление.

С помощта на VR технологията фирмите, занимаващи се с екстремни преживявания или алтернативни занимания като винени турове, исторически игри и други, могат да представят нагледно част от емоцията да се впуснеш в такава авантюра.

Използването на VR позволява на туристическите брандове да се открояват от тълпата
и да предоставят на потребителя изживяване, което те няма да забравят. 

post2 img

Защо виртуалната реалност в туристическия сектор би подпомогнала бизнеса ви?

 


Подготвяме серия от полезни статии и видеа, в които ще споделим с вас как VR и AR решенията могат да помогнат за по-атрактивното, вдъхновяващото и емоционалното представяне на всяка една туристическа дестинация, обект или атракция. Повече информация за приложението на VR и AR решенията и как те помагат в сектора на туризма, може да разберете като се запишете на нашия безплатен уебинар.

В случай че искате да се консултирате за възможностите, предоставени от виртуалната и добавената реалност за вашия бизнес, не се колебайте да се свържете с нас.    

от същия#
#BTL #Events #Production
Границите на BTL маркетинга

BTL  маркетингът би могъл да бъде интерпретиран като последващо логично ниво при градене или поддръжка на желан продуктов имидж или услуга, която искате да популяризирате.  Преимуществото на тази методология е, че общуването с клиента е директно и се осъществява достигане до конкретно таргетирана група от търсени потребители. Ние, от Алтърнатив Адвъртайзинг, възприемаме като талант способността да мислиш различно, да нямаш страх  да предоставиш на клиента алтернативна, дори безразсъдна идея за дадена кампания. 

#BTL #Events
Важната роля на облеклата за визията на бранда ви

Дрехите в BTL сектора са неотменна част от визията на всяка промоция и събитие. Освен естетически завършек на цялостната картина, облеклата биха могли да се използват като изключително мощен инструмент за въздействие на психологическо ниво. Разработихме каталог с BTL облекла специално за вас. В него комбинирахме атрактивни облекла с функционални аксесоари, които позволяват разнообразие от цветове и съчетания. Решихме да заложим на стил и удобство, които да се превърнат в силен инструмент вашият бранд да бъде забелязан.

#BTL #Production
Професия промоутър или хостеса - важни съвети

Търсиш си забавна, интересна и динамична работа като промоутър или хостеса? Имай предвид, че да тази професия изисква много повече от просто да отидеш в магазина или на някое вечерно парти. Тази професия е наистина призвание, затова не е всеки. Предлагаме ти няколко ценни насоки, които сме разбрали от практиката. Надяваме да ти бъдат много полезни.

#Events #Production #Decoration
Защо декорацията е важна за едно събитие

Декорацията - добавена стойност или излишен бюджет е в едно събитие? Да изберем или не, да имаме декорация? Чрез създаване на концепцията за декорация на едно събитие могат да се изградят изцяло нови пространства, които да допринесат за усещането на гостите и да завършат идентичността и уникалността на събитието. 

#Events #Production #Decoration
ПР, маркетинг и реклама - три в едно
Маркетингът, рекламата и връзките с обществеността  - PR, са основните стълбове в съвременните рекламни кампании.Трите инструмента не само се допълват в хода на работата, но всеки от тях трябва да носи допълнителна стойност за реализацията на проекта.
#BTL #Events
Бъдещето на туризма е в преживяванията

Бъдещето на туризма е в преживяванията и провокирания интерес и случването на иновативните исторически игри го показват. През изминалия летен туристически сезон бяха проведени за пръв път иновативни исторически игри, които накараха участниците да се върнат от наши дни до 10 хиляди години назад във времето като минаваха през различни мисловни, логически и физически загадки на площ от 130 декара, на която са разположени различни исторически епохи.

 

 

#BTL #Events
Алтернативен Великден у дома

Великден е един от най-важните и светли празници. И въпреки лошите новини, които слушаме всеки ден за коронавируса, решихме да обърнем внимание на позитивните неща в нашето ежедневие. Ще ви споделим няколко идеи за създаване на интериор с вашето семейство, с приготвянето на който ще се насладите на едно забавно преживяване и ще ви покажем как с част от нещата, които имате на една ръка разстояние от себе си, можете да преобразите пространството.

#BTL #Events
Събитията сега и в бъдеще?!
Първа част

По-фатален петък тринадесети за Събитийния мениджмънт в България едва ли някого е имало от датата 13-ти март 2020 година. Смело можем да кажем, че „Събития“ се превърна в строго забранена дума след въвеждането на извънредния режим заради пандемията на COVID-19. Тази тенденция не се наблюдава само в нашата страна, а и в много други държави в глобален мащаб, както ни е известно. 

 

 

#BTL #Events
Събитията сега и в бъдеще?!
Втора част

Дори след отминаване на този пандемичен етап, събитията няма да бъдат това, което бяха. Това ще доведе до сериозни промени в нашето ежедневие - ще организираме служебни срещи и лични събития все повече в онлайн пространството. 

#BTL #Events
VR и AR решенията са тук

Звучи като научно-фантастична история? Може би една мечта? Всъщност това вече се случва. Къде? Във виртуалната реалност и добавената такава. VR като технология заблуждава човешкия мозък да възприема цифровото съдържание като истинско. Точно там се появява думата „потапяне“. Колкото по-реалистично е изживяването, толкова по-потапящо е.

#BTL #Events
Кои са основните VR устойства
Виртуалната реалност (VR) е общ термин за съдържание, което може да се възпроизвежда от цифрови устройства, като HMD (дисплеи, поставени на главата) или смартфони (мобилен VR). Това може да бъде линеен филм, записан с помощта на 360-градусова камера, или интерактивна 3D симулация, като тези, използвани за игри, които позволяват на потребителя да се потопи напълно в това, което се случва.
 
#BTL #Events
Увеличаване на продажбите с помощта на VR и AR

Първо, какво е продажба на решения? Това е процесът, при който предлагате решения, а не продукти/услуги. Намирате точната нужда на клиента и му показвате как определен продукт или услуга може да я задоволи. Какъв по-добър начин да помогнете на потребителите да разберат решението и колко то ще улесни живота им - отколкото чрез „изживяването му“ от първа ръка?  Благодарение на VR и AR, това вече е възможно. 

#BTL #Events
VR дистанционно обучение и образование

Виртуалната реалност е мощен инструмент в услуга на всички, които търсят еволюцията в сферата на обученията. Тя разполага с неограничени опции за обучение на служители, намиращи се на различни професионални нива: от хора, специализирани в дадена занаятчийска дейност, до такива - заемащи ръководни и мениджърски позиции. 

#BTL #Events
Иновации при недвижими имоти и интериорни решения

Виртуалната среда и новите технологии превръщат продажбата на имоти и представянето на мечтания интериор и екстериор на обекти в по-ангажиращо и динамично преживяване от всякога. Благодарение на VR технологията визуализацията на интериорни решения е по-истинска и въздействаща. Същевременно могат да дадат възможност предложените обекти да бъдат видени от повече хора за по-кратко време и от различни точки на света.

#BTL #Events
Стимулиране продажбите на дребно с VR и AR

През последните няколко години виртуалната и добавената реалност се превърнаха в едни от най-ценните маркетингови инструменти за много международни компании като BMW и TopShop. От игрите, тези технологии са се преместили в индустрията на търговията на дребно и електронната търговия. Там те се явяват чудесно средство за привличане на нови клиенти. VR и AR решенията набират популярност по целия свят.

#BTL #Events
Бъдещето на Ивент мениджмънта - VR и AR технологии

Световната пандемия промени изцяло събитийната индустрия. През последните години, а особено в изминалите няколко месеца, потребителското поведение се измени напълно. За един събитиен мениджър е много важно да умее да създава събития, които биха могли да се запомнят и да се задържат в съзнанието на хората. Иновациите са движеща сила и всеки организатор на ивенти трябва да следи какви са новостите. 

#BTL #Events
VR технологиите в сектора на туризма

Една от най-силните страни на VR е възможността на потребителя да изпита усещането, че е „там“. В туристическата индустрия виртуалната реалност може да се използва за пресъздаване на туристически дестинации, обекти и атракции по уникален и потапящ начин. Макар че обикновените изображения и видеоклипове показват какво може да предложи дадена дестинация, те често не предизвикват емоционална реакция. Тук идва ролята на VR заснемането, което наистина може да стимулира сетивата на потребителя на друго ниво и да “пренесе” съзнанието на гледащия в дестинация, която искаме да му представим.

#BTL #Events
Повишаване на продажбите чрез интерактивни игри

Знаете ли, че 90% от цялото потребление на информация идва от визуализации? Хората помнят 80% от това, което виждат, и само 20% от това, което четат. Не е чудно, че концепцията за визуално обучение и геймификация осигурява максимални ползи за всички учащи, независимо в коя област се намирате. VR игрите представят по неповторим начин  нови продукти и услуги, използвайте силата на визуализацията и игровия елемент. Виртуалната реалност включва иновативни методи, които добавят забавен фактор в обучението, пазаруването, презентацията на бранд и много други направления, за да се запомни по-добре информацията.