Важната роля на облеклата за визията на бранда ви

Дрехите в BTL сектора са неотменна част от визията на всяка промоция и събитие. Освен естетически завършек на цялостната картина, облеклата биха могли да се използват като изключително мощен инструмент за въздействие на психологическо ниво. Разработихме каталог с BTL облекла специално за вас. В него комбинирахме атрактивни облекла с функционални аксесоари, които позволяват разнообразие от цветове и съчетания. Решихме да заложим на стил и удобство, които да се превърнат в силен инструмент вашият бранд да бъде забелязан.
 

  #BTL #СЪБИТИЯ 01.09.2017

Залагайки на личния контакт и специфичния подход към всеки един клиент, комуникираме директно марката с крайния потребител. Обичайно в търговската мрежа виждаме лъчезарни момичета и момчета, облечени с брандирани обикновени тениски и шапки. Бихте си казали: „Има ли изобщо нещо, което би могло да се каже по темата свързана с баналните шапки и тениски?“, мигновено може да ви дадем отговор – нищо!

 

Излизайки от стандарта за промоциите, с който крайните потребители са свикнали, искаме да ви предадем по-задълбочена гледна точка, показвайки че за всяка рекламна кампания или събитие, може да спечелим още едно предимство в битката за привличане на клиентското внимание. Стандартно най-същественият въпрос за всяка BTL кампания е: „Ще остане ли моят продукт дълготрайно в потребителското съзнание и ще се превърне ли в предпочитана марка?“ и „По какъв начин моята марка да стане забележим и конкурентноспособен бранд?“.   В днешно време няма кампания, която да не е наясно с основните маркетингови техники и похвати. Маркетинговият микс предлага разнообразни методи за всеки продукт или услуга.   И без да преразказваме и повтаряме дебелите учебници по маркетинг, ще ви дадем едно предложение, което със сигурност ще окаже силно положително въздействие върху вашите промоционални активности и ще засили имиджа на бранда, който представлявате.
  Защо да изберете BTL облеклата,  които предлагаме?

  Дрехите в BTL сектора са неотменна част от визията на всяка промоция и събитие. Освен естетически завършек на цялостната картина, облеклата биха могли да се използват като изключително мощен инструмент за въздействие на психологическо ниво. Дрехите съчетани подходящо с марката, продукта и посланието на събитието, могат да въздействат и да предават информация на подсъзнателно ниво. Възползвайки се от тази техника, може да достигнете много по-лесно до потенциалните потребители, оставайки за по-дълго време в съзнанието им.

И точно тук известната поговорка „По дрехите посрещат…“ важи напълно. Клиентът и неговото възприятия
 трябва да бъдат задържани много бързо и за максимално дълъг период от време. Научно доказано е,
 че мозъкът реагира най-бързо на образи. Образът на красиви промоутъри, облечени с изключителни облекла,
 стилно съчетани с цвета и визията на бранда, остават трайна следа в потребителското съзнание.
Добре облечените хора предизвикват запомняща се асоциация свързана с марката.

post2 img

И още една полза! Човек е уверен и придобива по-голяма харизматичност, когато самият той се харесва, нали? Знаете ли, че това оказва положително влияние върху имиджа на бранда ви. Ако консултантите презентиращи марката са облечени в модни дрехи от комфортни материи, те ще се чувстват удобно, мотивирани, притежавайки самочувствие, а това е една съставка за по-висок успех. Искате да придадете повече ефекти и послания чрез организацията на вашите BTL кампании и събития – помислихме и за това. Разработихме каталог с облекла под марката AlternativeClothes специално за вас. В него комбинирахме атрактивни облекла с функционални аксесоари, които позволяват разнообразие от цветове и съчетания. Решихме да заложим на стил и удобство, които да се превърнат в силен инструмент вашият бранд да бъде забелязан. Залагаме на материи, които допринасят за комфорт, разработваме кройки, които да спомагат за положителен имидж на бранда и да носят по-голяма добавена стойност на рекламните кампании.
 

Ако гледната точка, която ви представихме ви заинтересува, може да разгледате специално разработената кoлекция за BTL облекла.

 

И ако имате концепция или търсите идея, ние ще ви изготвим предложения. Свържете се с нас.

от същия#
#BTL #Production
Границите на BTL маркетинга

BTL  маркетингът би могъл да бъде интерпретиран като последващо логично ниво при градене или поддръжка на желан продуктов имидж или услуга, която искате да популяризирате.  Преимуществото на тази методология е, че общуването с клиента е директно и се осъществява достигане до конкретно таргетирана група от търсени потребители. Ние, от Алтърнатив Адвъртайзинг, възприемаме като талант способността да мислиш различно, да нямаш страх  да предоставиш на клиента алтернативна, дори безразсъдна идея за дадена кампания. 

#BTL #Events
Важната роля на облеклата за визията на бранда ви

Дрехите в BTL сектора са неотменна част от визията на всяка промоция и събитие. Освен естетически завършек на цялостната картина, облеклата биха могли да се използват като изключително мощен инструмент за въздействие на психологическо ниво. Разработихме каталог с BTL облекла специално за вас. В него комбинирахме атрактивни облекла с функционални аксесоари, които позволяват разнообразие от цветове и съчетания. Решихме да заложим на стил и удобство, които да се превърнат в силен инструмент вашият бранд да бъде забелязан.

#BTL #Production
Професия промоутър или хостеса - важни съвети

Търсиш си забавна, интересна и динамична работа като промоутър или хостеса? Имай предвид, че да тази професия изисква много повече от просто да отидеш в магазина или на някое вечерно парти. Тази професия е наистина призвание, затова не е всеки. Предлагаме ти няколко ценни насоки, които сме разбрали от практиката. Надяваме да ти бъдат много полезни.

#Events #Production #Decoration
Защо декорацията е важна за едно събитие

Декорацията - добавена стойност или излишен бюджет е в едно събитие? Да изберем или не, да имаме декорация? Чрез създаване на концепцията за декорация на едно събитие могат да се изградят изцяло нови пространства, които да допринесат за усещането на гостите и да завършат идентичността и уникалността на събитието. 

#Events #Production #Decoration
ПР, маркетинг и реклама - три в едно
Маркетингът, рекламата и връзките с обществеността  - PR, са основните стълбове в съвременните рекламни кампании.Трите инструмента не само се допълват в хода на работата, но всеки от тях трябва да носи допълнителна стойност за реализацията на проекта.
#BTL #Event
Бъдещето на туризма е в преживяванията

Бъдещето на туризма е в преживяванията и провокирания интерес и случването на иновативните исторически игри го показват. През изминалия летен туристически сезон бяха проведени за пръв път иновативни исторически игри, които накараха участниците да се върнат от наши дни до 10 хиляди години назад във времето като минаваха през различни мисловни, логически и физически загадки на площ от 130 декара, на която са разположени различни исторически епохи.

 

 

#BTL #Event
Алтернативен Великден у дома
Великден е един от най-важните и светли празници. И въпреки лошите новини, които слушаме всеки ден за коронавируса, решихме да обърнем внимание на позитивните неща в нашето ежедневие. Ще ви споделим няколко идеи за създаване на интериор с вашето семейство, с приготвянето на който ще се насладите на едно забавно преживяване и ще ви покажем как с част от нещата, които имате на една ръка разстояние от себе си, можете да преобразите пространството.