Бъдещето на туризма е в преживяванията
При иновативните исторически игри участниците бяха върнати назад във времето като минаха по стъпките на хората от неолита и халколита и стигнаха чак до пищното и царствено време на траките. Със собствени усилия и съдействие от страна на излезли от епохата хора, участниците минават през мисловни предизвикателства, провокация на сетивата, приготвяне на автентични дарове. Целта е да излязат от своята реалност и да се потопят в едно различно време.   
  #BTL #Events 20.09.2019
Играта комбинира мисловни предизвикателства, ориентиране и физически активности. Участниците разгадават мистерии, анализират исторически факти, за да открият тайните на отделни исторически епохи. Целта им е да влязат в единствения в света възстановен тракийски дворец и да станат активни участници и зрители на тракийски пир. 
Нощна историческа игра е без аналог, комбинирайки в себе си елементи от тийм билдинг игра и стаи на загадките. Играта включва логически, физически и стратегически загадки на територията не на една стая, а на цял Парк. 
За нас от Алтърнатив Адвъртайзинг беше чест да работим съвместно с Исторически парк България и да реализираме изпълнението от създаването на креативни концепции до цялостното създаване, реализиране и организиране на събития и офлайн активности с преживявания. 
При създаване на отделните загадки и мистики са използвани притъпяване на едни сетива, за да се активират в по-голяма степен други. Същевременно автентичната обстановка и мащаба на Исторически парк подпомага цялостното усещане на играчите, че са се пренесли в друга реалност, в която играят далеч от ежедневните проблеми. Всеки участник е като филмов герой, който пише собствения си сценарий всяка минута. 
В днешния свят на дигитализация и забравяне на истинските усещания в реалния живот, хората изпитват потребност, както в работата, така и в ежедневието си от активно ангажиране със света и пълноценното му преживяване. Забелязва се потребност от художествено съдържание и влизане в образи и персонажи, които макар и преоблечени в различни образи, дават шанс без притеснение да проявим себе си. 
Ролевите игри бяха посрещнати с огромен интерес, както от големи, така и от малки. Най-малкият участник беше на 5 години и взе участие само в някои епохи поради сложността на изпълнение. Най-възрастната участничка беше на 73 години от Германия и прояви смелост с предизвикателства в тракийските гробници.   
Създаването на преживявания е бъдещето на събитията, на рекламата и на процесите на учене, 
 
в които разбираме повече за себе си, но и научаваме история, култура или език.
post2 img

Игрите са подходящи за семейства, туристи, корпоративни компании, приятели или непознати, които искат да се запознават с нови хора, преживявайки нещо различно. Разнообразни сюжети и различни нива на трудност очакват участниците през следващия туристически сезон.  

от същия#
#BTL #Production
Границите на BTL маркетинга

BTL  маркетингът би могъл да бъде интерпретиран като последващо логично ниво при градене или поддръжка на желан продуктов имидж или услуга, която искате да популяризирате.  Преимуществото на тази методология е, че общуването с клиента е директно и се осъществява достигане до конкретно таргетирана група от търсени потребители. Ние, от Алтърнатив Адвъртайзинг, възприемаме като талант способността да мислиш различно, да нямаш страх  да предоставиш на клиента алтернативна, дори безразсъдна идея за дадена кампания. 

#BTL #Events
Важната роля на облеклата за визията на бранда ви

Дрехите в BTL сектора са неотменна част от визията на всяка промоция и събитие. Освен естетически завършек на цялостната картина, облеклата биха могли да се използват като изключително мощен инструмент за въздействие на психологическо ниво. Разработихме каталог с BTL облекла специално за вас. В него комбинирахме атрактивни облекла с функционални аксесоари, които позволяват разнообразие от цветове и съчетания. Решихме да заложим на стил и удобство, които да се превърнат в силен инструмент вашият бранд да бъде забелязан.

#BTL #Production
Професия промоутър или хостеса - важни съвети

Търсиш си забавна, интересна и динамична работа като промоутър или хостеса? Имай предвид, че да тази професия изисква много повече от просто да отидеш в магазина или на някое вечерно парти. Тази професия е наистина призвание, затова не е всеки. Предлагаме ти няколко ценни насоки, които сме разбрали от практиката. Надяваме да ти бъдат много полезни.

#BTL #Event
Бъдещето на туризма е в преживяванията

Бъдещето на туризма е в преживяванията и провокирания интерес и случването на иновативните исторически игри го показват. През изминалия летен туристически сезон бяха проведени за пръв път иновативни исторически игри, които накараха участниците да се върнат от наши дни до 10 хиляди години назад във времето като минаваха през различни мисловни, логически и физически загадки на площ от 130 декара, на която са разположени различни исторически епохи.