Бъдещето на туризма е в преживяванията

При иновативните исторически игри участниците бяха върнати назад във времето като минаха по стъпките на хората от неолита и халколита и стигнаха чак до пищното и царствено време на траките. Със собствени усилия и съдействие от страна на излезли от епохата хора, участниците минават през мисловни предизвикателства, провокация на сетивата, приготвяне на автентични дарове. Целта е да излязат от своята реалност и да се потопят в едно различно време.   


  #BTL #Events 20.09.2019

Играта комбинира мисловни предизвикателства, ориентиране и физически активности. Участниците разгадават мистерии, анализират исторически факти, за да открият тайните на отделни исторически епохи. Целта им е да влязат в единствения в света възстановен тракийски дворец и да станат активни участници и зрители на тракийски пир. 
Нощна историческа игра е без аналог, комбинирайки в себе си елементи от тийм билдинг игра и стаи на загадките. Играта включва логически, физически и стратегически загадки на територията не на една стая, а на цял Парк. 
За нас от Алтърнатив Адвъртайзинг беше чест да работим съвместно с Исторически парк България и да реализираме изпълнението от създаването на креативни концепции до цялостното създаване, реализиране и организиране на събития и офлайн активности с преживявания. 
При създаване на отделните загадки и мистики са използвани притъпяване на едни сетива, за да се активират в по-голяма степен други. Същевременно автентичната обстановка и мащаба на Исторически парк подпомага цялостното усещане на играчите, че са се пренесли в друга реалност, в която играят далеч от ежедневните проблеми. Всеки участник е като филмов герой, който пише собствения си сценарий всяка минута. 
В днешния свят на дигитализация и забравяне на истинските усещания в реалния живот, хората изпитват потребност, както в работата, така и в ежедневието си от активно ангажиране със света и пълноценното му преживяване. Забелязва се потребност от художествено съдържание и влизане в образи и персонажи, които макар и преоблечени в различни образи, дават шанс без притеснение да проявим себе си. 
Ролевите игри бяха посрещнати с огромен интерес, както от големи, така и от малки. Най-малкият участник беше на 5 години и взе участие само в някои епохи поради сложността на изпълнение. Най-възрастната участничка беше на 73 години от Германия и прояви смелост с предизвикателства в тракийските гробници.   

Създаването на преживявания е бъдещето на събитията, на рекламата и на процесите на учене, 
 
в които разбираме повече за себе си, но и научаваме история, култура или език.

post2 img

Игрите са подходящи за семейства, туристи, корпоративни компании, приятели или непознати, които искат да се запознават с нови хора, преживявайки нещо различно.

Разнообразни сюжети и различни нива на трудност очакват участниците през следващия туристически сезон.  

от същия#
#BTL #Events #Production
Границите на BTL маркетинга

BTL  маркетингът би могъл да бъде интерпретиран като последващо логично ниво при градене или поддръжка на желан продуктов имидж или услуга, която искате да популяризирате.  Преимуществото на тази методология е, че общуването с клиента е директно и се осъществява достигане до конкретно таргетирана група от търсени потребители. Ние, от Алтърнатив Адвъртайзинг, възприемаме като талант способността да мислиш различно, да нямаш страх  да предоставиш на клиента алтернативна, дори безразсъдна идея за дадена кампания. 

#BTL #Events
Важната роля на облеклата за визията на бранда ви

Дрехите в BTL сектора са неотменна част от визията на всяка промоция и събитие. Освен естетически завършек на цялостната картина, облеклата биха могли да се използват като изключително мощен инструмент за въздействие на психологическо ниво. Разработихме каталог с BTL облекла специално за вас. В него комбинирахме атрактивни облекла с функционални аксесоари, които позволяват разнообразие от цветове и съчетания. Решихме да заложим на стил и удобство, които да се превърнат в силен инструмент вашият бранд да бъде забелязан.

#BTL #Production
Професия промоутър или хостеса - важни съвети

Търсиш си забавна, интересна и динамична работа като промоутър или хостеса? Имай предвид, че да тази професия изисква много повече от просто да отидеш в магазина или на някое вечерно парти. Тази професия е наистина призвание, затова не е всеки. Предлагаме ти няколко ценни насоки, които сме разбрали от практиката. Надяваме да ти бъдат много полезни.

#Events #Production #Decoration
Защо декорацията е важна за едно събитие

Декорацията - добавена стойност или излишен бюджет е в едно събитие? Да изберем или не, да имаме декорация? Чрез създаване на концепцията за декорация на едно събитие могат да се изградят изцяло нови пространства, които да допринесат за усещането на гостите и да завършат идентичността и уникалността на събитието. 

#Events #Production #Decoration
ПР, маркетинг и реклама - три в едно
Маркетингът, рекламата и връзките с обществеността  - PR, са основните стълбове в съвременните рекламни кампании.Трите инструмента не само се допълват в хода на работата, но всеки от тях трябва да носи допълнителна стойност за реализацията на проекта.
#BTL #Events
Бъдещето на туризма е в преживяванията

Бъдещето на туризма е в преживяванията и провокирания интерес и случването на иновативните исторически игри го показват. През изминалия летен туристически сезон бяха проведени за пръв път иновативни исторически игри, които накараха участниците да се върнат от наши дни до 10 хиляди години назад във времето като минаваха през различни мисловни, логически и физически загадки на площ от 130 декара, на която са разположени различни исторически епохи.

 

 

#BTL #Events
Алтернативен Великден у дома

Великден е един от най-важните и светли празници. И въпреки лошите новини, които слушаме всеки ден за коронавируса, решихме да обърнем внимание на позитивните неща в нашето ежедневие. Ще ви споделим няколко идеи за създаване на интериор с вашето семейство, с приготвянето на който ще се насладите на едно забавно преживяване и ще ви покажем как с част от нещата, които имате на една ръка разстояние от себе си, можете да преобразите пространството.

#BTL #Events
Събитията сега и в бъдеще?!
Първа част

По-фатален петък тринадесети за Събитийния мениджмънт в България едва ли някого е имало от датата 13-ти март 2020 година. Смело можем да кажем, че „Събития“ се превърна в строго забранена дума след въвеждането на извънредния режим заради пандемията на COVID-19. Тази тенденция не се наблюдава само в нашата страна, а и в много други държави в глобален мащаб, както ни е известно. 

 

 

#BTL #Events
Събитията сега и в бъдеще?!
Втора част

Дори след отминаване на този пандемичен етап, събитията няма да бъдат това, което бяха. Това ще доведе до сериозни промени в нашето ежедневие - ще организираме служебни срещи и лични събития все повече в онлайн пространството. 

#BTL #Events
VR и AR решенията са тук

Звучи като научно-фантастична история? Може би една мечта? Всъщност това вече се случва. Къде? Във виртуалната реалност и добавената такава. VR като технология заблуждава човешкия мозък да възприема цифровото съдържание като истинско. Точно там се появява думата „потапяне“. Колкото по-реалистично е изживяването, толкова по-потапящо е.

#BTL #Events
Кои са основните VR устойства
Виртуалната реалност (VR) е общ термин за съдържание, което може да се възпроизвежда от цифрови устройства, като HMD (дисплеи, поставени на главата) или смартфони (мобилен VR). Това може да бъде линеен филм, записан с помощта на 360-градусова камера, или интерактивна 3D симулация, като тези, използвани за игри, които позволяват на потребителя да се потопи напълно в това, което се случва.
 
#BTL #Events
Увеличаване на продажбите с помощта на VR и AR

Първо, какво е продажба на решения? Това е процесът, при който предлагате решения, а не продукти/услуги. Намирате точната нужда на клиента и му показвате как определен продукт или услуга може да я задоволи. Какъв по-добър начин да помогнете на потребителите да разберат решението и колко то ще улесни живота им - отколкото чрез „изживяването му“ от първа ръка?  Благодарение на VR и AR, това вече е възможно.