ЛИДЛ - НОВОТО СЪКРОВИЩЕ
в София Ринг Мол!
Създаване на креативна концепция и цялостната и реализация чрез медийни и BTL канали за комуникация.
Организиране на събития по откриване на новия магазин Лидл в София Ринг Мол.

гледай видеото
ЛИДЛ - КЛИЕНТ НА АГЕНЦИЯТА ОТ СТЪПВАНЕТО МУ НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАР
Отриването на магазин Лидл в София Ринг Мол се осъществи на няколко етапа и чрез различни комуникационни канали.
Включени услуги
1. Криейтив 
2. Дизайн, предпечат и печат на рекламни материали
3. Техническо обезпечаване 
4. Производство на рекламни материали и брандинг
5. Сценарий
6. Кетъринг
7. Фото и видео заснемане
8. Оборудване под наем
9. Хостове, хостеси и супервайзери
10. Облекла
11. Медия планиране

Покана

Покана за кандидатстване с идейна концепция за цялостно организиране на събитие и кампания по популяризиране на откриване на нов магазин Лидл в София Ринг Мол.


Цел

Всички потребители в близост до локацията да разберат, че именно Лидл е новият магазин в Ринг Мол. На второ място към поставената цел беше да привлечем и напълним максимално като капацитет Мола именно за деня на откриването и последващите първи седмици.


Предложение

Бяха разработени и предложени три концепции: "Лидл в Ринг Мол. Молът в полите на Витоша"/ "Открий новото съкровище в София. Заслужава си!" / "Намери ме в Мола". Концепцията, с която спечелихме и по която реализирахме капанията:
"Lidl - новото съкровище в София Ринг Мол!".

"Високо ценим професионалното отношение на екипа на агенцията, готовността винаги да предложи креативни и гъвкави решения, дори и в най-кратки срокове."
Невена Драгостинова
Ръководител „Връзки с обществеността“
Кампания


Кампанията се осъществи на няколко етапа и чрез различни комуникационни канали. Рекламната кампания, включваше: външна реклама, транспортна реклама, радио реклама, реклама в отворените пространства в София Ринг Мол, aнонсирaща промо кампания на играта на територията на мола, семплинг кампания, насочена към администрацията, офисите и всички работещи в магазините в София Ринг Мол, както и големите бизнес сгради в района на мола, oфициално откриване, събитие за медии и официални гости и игра „Лов на съкровище“ на територията на София Ринг Мол. На територията на Ринг Мол бяха изградени шест продуктови ЛИДЛ зони. За да преминеш успешно през всяка зона и да получиш своята награда беше необходимо да изпълниш предизвикателства, отправени от нашите екипи. След преминати пет предизвикателства стигаш и до финалната зона „Съкровището“, а именно магазинът на ЛИДЛ, където отново те чакат награди.



Зона "Деликатеси"

В тази зона всеки един участник трябваше да даде верен отговор на зададените му въпроси от нашия екип, след като изгледа продуктово видео на Лидл.



Зона "Деликатеси"

В тази зона всеки един участник трябваше да даде верен отговор на зададените му въпроси от нашия екип, след като изгледа продуктово видео на Лидл.



Зона “От фурната на LIDL”

В тази зона всеки един участник, за време, трябваше да подреди различни печива от фурната на Лидл да отговарят на имената си. Името на всеки артикул беше написано на отделна табела.



Зона „Мениджър свежест“

Предизвикателствата тук бяха различни, съобразени с възрастта на хората. Някои от тях бяха: "Направи кисела физиономия" / "Подреди 3 бр. ябълки една върху друга"/ "Уцели коша с топка". 



Зона „Мениджър свежест“

Предизвикателствата тук бяха различни, съобразени с възрастта на хората. Някои от тях бяха: "Направи кисела физиономия" / "Подреди 3 бр. ябълки една върху друга"/ "Уцели коша с топка". 



Зона „Сладки и сокове“

Тук предизвиквахме участниците с две задачи. "Сляп тест", в който опитват сокове и трябва да разпознаят вида им, а по-дръзките селектират бонбони по цвят със сламка. 



Зона “Млечни продукти Pilos”

Участниците бяха предизвикани да отговорят на три въпроса - бърз куиз, на тема млечни продукти и полезните им качества. 



Зона “Млечни продукти Pilos”

Участниците бяха предизвикани да отговорят на три въпроса - бърз куиз, на тема млечни продукти и полезните им качества. 



Зона “Съкровище”

Финалната зона. Зоната беше разположена пред магазин Лидл. Участниците бяха посрещани от пират, който предоставя сандъчето си с награди на всеки преминал останалите пет зони.


tick correct Да, искам да се абонирам за newsletter-a на Alternative Advertising.