Откриване на нов магазин
Лидл в Мол Галерия Бургас
Скоростно пазаруване за първи път в България!
гледай видеото
Откриване на първия магазин Лидл в Мол!

Отриването на магазина се осъществи на няколко етапа, в които включихме различни типове активности, които да привлекат повече посетители, както и да покажем отношение към персонала на Мол Галерия Бургас.

Включени услуги
1. Криейтив 
2. Дизайн, предпечат и печат
3. Техническо обезпечаване
4. Водещ
5. Сценарий
6. Кетъринг
 
7. Фото и видео заснемане
8. Оборудване под наем
9. Производство на рекламни материали и брандинг
10. Хостове, хостеси и супервайзери
11. Облекла
 

Покана

Покана за кандидатстване с идейна концепция за цялостно организиране на кампания за откриване на първия магазин Лидл в Мол.


Цел

Популяризиране на новооткриващия се магазин на Лидл в Мола. Анонсиране на предстоящото откриване и съпътстващите го събития и BTL активности. Набиране на участници за играта "Скоростно пазаруване", в която спечелилите ще имат възможността да влязат за 5 минути в магазина и да напазаруват, колкото могат на максимална стойност.


Предложение

Концепцията включваше анонсираща кампания за служителите на Мол Галерия Бургас, квалификации и състезание по скоростно пазаруване.

"Oт началото на дейността на Лидл в България агенция Алтърнатив Адвъртайзинг ЕООД успешно планира и осъществява за търговската верига BTL кампании с отлични резултати. В рамките на съвместната ни работа през последните седем години Алтърнатив Адвъртайзинг спечели доверието ни със своята прецизност в реализирането на активностите, точност в изпълнение на сроковете, отзивчивост и лоялност, както и креативност в развиване на концепциите."
Невена Драгостинова
Ръководител „Връзки с обществеността“
Кампания


Рекламната кампания включваше:

- външна реклама в отворените пространства на Мол Галерия Бургас.
- анонсирaща BTL кампания за квалификациите и състезанието, на територията на мола.
- семплинг кампания, насочена към администрацията, офисите и всички работещи в магазините в Мол Галерия Бургас.
- официално откриване, събитие за медии и официални гости.
- квалификации и състезание „Скоростно пазаруване“.
В квалификациите взеха участие 30 души, а петимата най-добре представили се участници, събрали най-много точки от всички игри се класираха за финала на състезанието по скоростно пазаруване.



Анонсираща кампания

Промо-екип от хостеси с таблети, посрещаха гостите на входовете на Мол Галерия. Информираха посетителите за предстоящото откриване на първия магазин Лидл в Мол и ги приканваха да се запишат за участие в  състезанието "Скоростно пазаруване".



Анонсираща кампания

Промо-екип от хостеси с таблети, посрещаха гостите на входовете на Мол Галерия. Информираха посетителите за предстоящото откриване на първия магазин Лидл в Мол и ги приканваха да се запишат за участие в  състезанието "Скоростно пазаруване".



Кампания за служители на Мол Галерия Бургас

С цел да покажем отношението към персонала на Мол Галерия Бургас и да направим комплимент от Лидл към тях, наши екипи поднесоха на всеки служител плод и прясно изпечени печива от фурната на Лидл.

 


Официално откриване на магазина

Официалната церемония по откриване премина с освещаване и с прерязване на лентата от представители на община Бургас и Лидл България. За първите петима клиенти на магазина имаше специален подарък комплимент от Лидл.



Официално откриване на магазина

Официалната церемония по откриване премина с освещаване и с прерязване на лентата от представители на община Бургас и Лидл България. За първите петима клиенти на магазина имаше специален подарък комплимент от Лидл.



Квалификации и състезание по скоростно пазаруване

Всички участници бяха включени в 5 поредни, различни по трудност предизвикателства. От тях за финала се класираха петимата финалисти, които бяха допуснати да пазаруват безплатно в рамките на две минути със специално брандирани, като болиди от Формула 1 пазарски колички. На всеки един от участниците беше монтирана каска с Go-Pro камера, която предаваше на живо на позиционирани вътре и вън екрани. Така публиката и посетителите на Мол Галерия имаха възможност да проследят цялото пазаруване на живо. След приключване на състезанието участниците си направиха снимки и получиха своите награди на изградения подиум пред магазина. Участникът, напазарувал продукти за най-голяма сума получи специална купа, а останалите състезатели – медали.
Водещ на събитието беше Момчил Манчев, известен в сферата на моторните спортове и любител на високите скорости.


tick correct Да, искам да се абонирам за newsletter-a на Alternative Advertising.