PEPSI CHALLENGE – Сезонът
на предизвикателствата!
PEPSI CHALLENGE мотивира своите фенове да излязат от зоната си на комфорт и да приемат да изпълнят поне едно предизвикателство.
гледай видеото
Адаптиране на кампанията в световен мащаб към българския пазар.

Създаване на цялостна креативна BTL концепция и реализацията й чрез медийни и BTL канали за комуникация. Организиране на голямо събитие на финала на кампанията. 

Включени услуги
1. Криейтив
2. Дигитална  комуникация
3. Дизайн, предпечат и печат
4. Техническо обезпечаване
5. Сценарий
6. Кетъринг
7. Фото и видео заснемане
 
 
8. Оборудване под наем
9. Производство на рекламни материали и брандинг
10. Хостове, хостеси и супервайзери
11. Облекла
12. Медия планиране

Покана

Покана за участие в конкурс за идейна концепция за цялостно организиране на събитие и BTL кампания по популяризиране на PEPSI CHALLENGE кампанията.


Цел

Популяризиране и повишаване интереса към бранда PEPSI. Възприемане на марката като най-яката марка, която ти позволява и те предизвиква да вземеш най-доброто от всеки ден. Промотиране на кампанията със седмични предизвикателства и много награди. И на финала - парти, което да предостави на цялата PEPSI общност едно незабравимо изживяване с много забавления и предизвикателства до сутринта.


Предложение

Предложените активности по кампанията бяха насочени към млади, активни хора с динамичен начин на живот, търсещи емоции, разнообразие и предизвикателства всеки ден. Кампанията включваше медия кампания, ПР кампания, BTL кампания и мащабно събитие, което беше грандиозният финал на кампанията.

"Алтърнатив Адвъртайзинг се отличават с професионално и коректно отношение. Екипът винаги предлага креативни, различни и гъвкави решения. Ако човек иска един нестандартен и интересен поглед върху рекламата – Алтърнатив Адвъртайзинг е точният избор."
Тамир Шабат
Изпълнителен Директор „Куадрант Бевъриджис“ АД
Кампания


Кампанията беше реализирана съвместно между Graffiti BBDO и Алтърнатив Адвъртайзинг.
Алтърнатив реализира BTL частта от кампанията и пое организацията на финалното събитие, с което кампанията отбеляза един грандиозен финал на Какао Бийч Слънчев бряг.
BTL кампанията беше реализиране на няколко етапа и чрез различни комуникационни канали.
PEPSI CHALLENGE мотивира своите фенове да излязат от зоната си на комфорт и да поемат поне едно предизвикателство през осемте седмици на кампанията. Всички победители в PEPSI CHALLENGE надпреварата, показали своята креативност, бяха посрещнати като VIP гости на лятното парти на PEPSI. DJ-те на Метрополис се погрижиха за доброто настроение и дадоха старт на горещите летни забавления на плажа. За гостите на партито имаше много предизвикателства, сред които да направят сами своите коктейли, разчитайки на професионалните съвети на барманите.



PEPSI CHALLENGE - медия стратегия

Поднасяне на нестандартен прес-кит, обвързан с кампанията, на журналисти по предварително изготвен списък.



PEPSI CHALLENGE - медия стратегия

Поднасяне на нестандартен прес-кит, обвързан с кампанията, на журналисти по предварително изготвен списък.



PEPSI CHALLENGE - тизър BTL кампания

Промо кампания, анонсираща партито на Cacao Beach.



PEPSI CHALLENGE - парти

Събитието се сътоя на Cacao Beach. Пространството на заведението бе с изцяло променен стил – стил  PEPSI. Декорацията включваше визуални мапинг ефекти, цялостен брандинг, допълнителна декорация, за да пресъздадем духа на PEPSI. Визуалните ефекти, подходящото осветление, DJ-те на Метрополис и танцьорките на PEPSI провокираха феновете и ги изпратиха в света на електронната музика.



PEPSI CHALLENGE - парти

Събитието се сътоя на Cacao Beach. Пространството на заведението бе с изцяло променен стил – стил  PEPSI. Декорацията включваше визуални мапинг ефекти, цялостен брандинг, допълнителна декорация, за да пресъздадем духа на PEPSI. Визуалните ефекти, подходящото осветление, DJ-те на Метрополис и танцьорките на PEPSI провокираха феновете и ги изпратиха в света на електронната музика.


tick correct Да, искам да се абонирам за newsletter-a на Alternative Advertising.