HELL STRONG FOCUS
Организиране на активности за популяризиране на новата напитка
HELL STRONG FOCUS чрез VR решения.

гледай видеото
Популяризиране на новата напитка HELL STRONG FOCUS
Активностите протичат на два етапа спрямо аудиторията: пред университети и в бизнес сгради.
Включени услуги
1. Криейтив 
2. Дизайн, предпечат и печат на рекламни материали
3. Производство на рекламни материали и брандинг
4. Фото и видео заснемане  
5. Хостеси и супервайзери
6. Облекла
7. Сценарий
8. Създаване на VR игра
9. Запис на VO  

Покана

Покана за създаване на идейна концепция за промотиране на новия продукт с марка HELL – HELL STRONG FOCUS.


Цел

Популяризиране и представяне на ползите от продукта. Запознаване на целевите групи и тестинг на новата енергийна напитка HELL STRONG FOCUS. Създаване на интересна и запомняща се кампания.


Предложение

Цялото предложение беше обвързано с характеристиките на продукта и ориентирано към интересите и профила на целевите групи. Създаване и произвеждане на цялостна брандирана зона, облекла за екипа, офлайн и VR игра за ангажиране вниманието на потребителите, график с локации.


Кампания


Кампанията премина през няколко етапа. Стартирахме с анонсираща активност с хенгери в общежитията на всички големи университети в страната. След това в избраните университети изградихме Hell Focus Zone. Където проведохме семплинг активности насочени към една от основните ни целеви групи – млади хора, които имат нужда от концентрация и съсредоточеност по време учене. За да достигнем до другата ни целева група – упражняващи основно умствен труд хора, проведохме семплинг активности в по-големите бизнес сгради в София и страната.


Концепцията ни бе насочена към демонстриране на 5-те основни характеристики на продукта, които го отличават.
Чрез Hell Focus Zone въвлякохме потребителите в различни игри, симулации във виртуална реалност, чрез които те да опознаят предимствата на продукта докато се забавляват.



VR Игра: Открий кенчето

Слагайки VR очила, всеки участник се пренася на различна интересна локация с предварителен сюжет (заснети 6 различни сцени), в която играча трябва да помогне на героя да открие своето кенче HELL STRONG FOCUS, за да се фокусира. 



VR Игра: Открий кенчето

Слагайки VR очила, всеки участник се пренася на различна интересна локация с предварителен сюжет (заснети 6 различни сцени), в която играча трябва да помогне на героя да открие своето кенче HELL STRONG FOCUS, за да се фокусира. 



VR Игра: Открий кенчето

VR играта показва ползите от консумацията на продукта по интересен и игрови начин, който помага на играчите да се потопят във виртуална реалност благодарение на 360-градусовото заснемане. 



Buzz Wire Game

Офлайн игра за концентрация, при която участниците трябваше да преминат по железен надпис FOCUS, без да докоснат самите букви. Най-бързите и безгрешни получиха подаръци от бранда.



Buzz Wire Game

Офлайн игра за концентрация, при която участниците трябваше да преминат по железен надпис FOCUS, без да докоснат самите букви. Най-бързите и безгрешни получиха подаръци от бранда.



Период и локации

Период: 18-21.05.2018 г.
Локации: 10 университета в градовете София, Пловдив, Варна, Бургас, Русе, Велико Търново, Благоевград, 6 Бизне сгради в София, Пловдив и Варна.

tick correct Да, искам да се абонирам за newsletter-a на Alternative Advertising.