НИКОГА НЕ СМЕ ПРЕКАЛЕНО ЗАЕТИ, ЗА ДА СЕ ВПУСКАМЕ В ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА

Какво е тиймбилдинг и защо е важен?

Ако трябва да преведем буквално термина “тиймбилдинг”, то най-точният превод ще бъде “да построиш отбор”. Идеята на тиймбилдингите е да обединят участниците в отбор, който се бори за постигането на една обща цел.  Екипността е най-важна в тиймбилдингите и за да бъде постигната, обикновено се организират игри и активности, по време на които служителите трябва да обединят сили и да работят заедно. Ефектът на тиймбилдингите е по-добро общуване между хората в екипа и изграждане на приятелски взаимоотношения, които помагат за това Вашите служители да работят по-добре заедно и да постигат по-добри резултати. 

Как успешно да обвържем онлайн и офлайн рекламата

Печелившата и ефективна маркетинг стратегия включва както онлайн, така и офлайн реклама. Най-големите и най-успешни брандове са навсякъде – те са и в Интернет, по телевизията, из страниците на списанията, на билборд, просто: НАВСЯКЪДЕ!. Не бива да избираме между онлайн и офлайн реклама, а да направим така, че двете да работят заедно за постигането на една обща цел. 

Да инвестираш в своите служители винаги е добра идея!

Живеем в свят, който се развива с шеметни темпове. Професионалистите в различни сфера все повече не достигат. Смело можем да наречем съвремието си “ерата на служителите”. Да намериш квалифицирани служители става все по-трудно. Размерът на финансовото възнаграждение отдавна не е най-важното. 

6 стъпки за изграждане на успешна дигитална рекламна стратегия

Дигиталната реклама е задължителна част от цялостната рекламна стратегия на всеки бизнес. Времената са такива, че за да бъдем успешни офлайн е важно да се позиционираме добре онлайн! Дигиталната реклама също като офлайн рекламата притежава големи ползи за бизнеса. Но за да бъде приложена ефективно, изисква доста времеви ресурс, голям капацитет от знания и експертиза. 

Какво е employer branding и защо той е важен?

Employer branding е термин, който се появява за първи път през 90-те години на миналия век. Беше нужно известно време, за да може това понятие да стигне и до България и все повече български работодатели да започнат да го използват и да се интересуват да го разберат по-добре. 

Какво е личен бранд и защо е важен?

Личният бранд е нещо, което всеки един от нас притежава. Харесва ни или не, ние сме носители на личния си бранд всеки един ден, както в личното, така и в професионалното си общуване. Ако обаче зададем на група хора въпроса имат ли личен бранд, може би само малка част от тях ще отговорят утвърдително. 

Как да участваме запомнящо се на събитие? Част 2

Днес продължаваме темата за събитията на живо. Или по-конкретно, как да извлечем максимума за своя бизнес от всяко събитие, на което сме участници или гости. В първата част на статията Ви споделихме нашите съвети за това как да се позиционирате по най-добрия начин като изложител на събитие. Днес си говорим за това как да направите впечатление, да създадете нови контакти и да откриете потенциални клиенти, когато присъстваме на събитие като негов гост. 

Как да участваме запомнящо се на събитие? Част 1

Времената се менят, технологиите напредват и добрите в бизнеса се адаптират към промените вместо да се борят с тях. Но, напук на всички промени и на целия технологичен напредък, живият контакт си остава един от най-силните маркетинг инструменти. Събитията на живо, които отново са част от ежедневието ни, са идеален начин да представим себе си и продукта или услугата, които предлагаме.  Как да го направим по-най добрия начин? Именно това ви споделяме в следващите редове. 

Alternative Advertising през 2021: какво се случи?

За нас 2021 беше година, изпълнена с редица предизвикателства, които сме горди, че успешно преодоляхме. За радост у нас остава чувството за удовлетвореност от многобройните различни дейности, които успяхме да изпълним с подкрепата на нашите партньори и съмишленици. Искаме да споделим и някои от нещата, които направихме през изминалите 12 месеца.

Защо две водещи и утвърдени агенции се сливат?

След 13-ти март 2020 година, светът, такъв какъвто го познавахме, се замени с друга реалност. Драстичната промяна в начина на живот беше неочаквана за по-голямата част от населението по света. Въпреки всички промени животът нямаше как да спре, затова се наложи адаптивност към ситуацията от страна на всеки един човек, на браншовете, на цели индустрии.